51
Dank jullie wel voor de reacties!! Al vond ik ze een tikkie kort... Ik hou van lange reacties!! enjoy met deze ik ga nu mijn zolderkamer verlaten en een beetje afkoelen in de tuin...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Ik ben niet goed in lange reacties schrijven, maar ik wil je wel ff melden dat ik reuzeverslaafd ben geworden aan je stories en heel tevreden ben als ik in mijn mail zie staan dat jij een nieuw deeltje hebt gepost! Ik weet dat dit geen lange reactie is, maar dat betekent niet dat ik niet ontzettend hard uitkijk naar elk nieuw deeltje dat komt!
1 decennium geledenDus wil je snel een nieuw deeltje posten? Alsjeblieft?
xx
Hahahhahaahah omg ocharme Billie. Niets erger dan een naakte Georg! Oh, en jongedame, jij wil langere reacties? Wel, dan ga ik daar eens voor proberen zorgen nietwaar?
1 decennium geledenIk ga je vervelen met hetgeen wat ik vandaag gedaan heb mwuahahahah Vandaag ging ik naar mijn meme toe, en toen ik binnenkwam schrok ze zich een ongeluk en liet ze de glazen pot met bestek vallen. Hoeraaa, dat hebben we samen dan weer mogen opruimen. Soms kan dat oudje best geniaal zijn En en en , ik verveelde me voor de rest dood (en was verschrikkelijk blij toen ik zag dat jij verder geschreven had) en vanavond ga ik naar een verjaardagsfeestje. En haha, het thema is country en western. en ik ga helemaal verkleed als cowboy, dat wordt eigenlijk wel best marginaaaal xd Whoeh, I'm outta inspiration ö wacht wacht wacht ik weet nog iets, ik ga heel even heel hard slijmen: lieve lieve XoXopeace, je moet echt snel verder schrijven want je story is zo mooi! Ik ben echt verslaafd en dat meen ik! Je verdient echt verdomd veel en lange reacties, en bij deze ga ik de mijne afsluiten. Ik hoop datie lang genoeg was? En dat ik niet té gestoord overkwam?
Weiter Bitte! <'3 x