Jake en ik lopen hand in hand naar de kliffen. Als we bij de kliffen komen is de rest van de roedel er al en Bella ook. Bella kijkt me met rare blik aan, die ik niet kan plaatsen. Ik ben blij dat ik niet te veel kleren heb aangetrokken, want ik praat me hier toch niet meer uit. Ik zou het ook niet doen, ik laat me niet kennen, want dat hoor ik voor eeuwig. Laat ze maar denken dat ik een stoer meisje ben. Ik loop nog een stukje verder en Jake volgt me. 'Jake, ik ben wel bang. Je laat me toch niet alleen gaan?''Natuurlijk niet, ik zou je nooit iets laten overkomen,'zegt Jake beschermend. Terwijl hij dit zegt pak hij mij beschermend vast. Van achter horen we gefluit en gelach. 'Paul,'zeggen we tegelijk en we schieten in de lach. Snel lopen we terug. 'Was het gezellig?'vraagt Paul pesterig. Ik krijg de neiging om hem te slaan, maar ik houd me in. 'Ja hoor, wil je het zien?'zegt Jake dan tegen Paul en hij zoent me waar iedereen bij is, maar dat kan me niks schelen. Ik zoen hem expres extra klef terug. Ik hoor Paul kots geluiden maken, natuurlijk, alleen hij kan zo reageren. Bella kijkt ons met een hele pijnlijke blik aan. 'Zullen we nu gaan?'vraag Bella om van onderwerp te veranderen. Paul wil mij richting de rand duwen, maar Jake houd hem tegen. 'Hoe kun je tegen een meisje?'zegt Jake. 'Dames gaan toch voor?'Heel gevat Paul. 'Als jij zo'n macho bent, ga je toch lekker zelf Paul?'zeg ik. 'Oké, ik ben al weg.'Hij rent naar de rand en springt. Wat een idioot. Na Paul volgen Sam, Jared en Embry. 'Bells, durf je alleen?'vraag Jake. 'Natuurlijk,'zegt Bella. Soms vraag ik me af of dat kind wel helemaal goed bij haar hoofd is. Ze loopt rustig naar de rand en springt ook. Nu moeten wij er toch ook aan geloven. Jake tilt me op en voor ik iets kan zeggen loopt hij naar de rand. Ik kijk naar beneden en slik. Het is nog best hoog. Met al mijn kracht klamp ik me aan Jake vast terwijl hij springt. Ik kan een gil onderdrukken en voor ik het weet lig ik in het water. Ik zwem vlug naar de kant. Het was leuk, maar ijskoud. Niet bepaald op mijn verlanglijstje om de komende jaren te doen, maar waarschijnlijk zal ik toch nog wel vaak gaan doen. Jake komt ook bij de kant. 'Was dat zou zo erg?'vraagt hij. 'Nee, want jij was bij me,'zeg ik lief. 'Nu wil ik droge kleren,'vervolg ik commanderend.

Reageer (3)

  • MissShorty

    NU wil ik droge kleren en snell graag (A)

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden
  • VampierTwins

    kei leuk schatjes <<<<<<<<<<<<3
    snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen