Foto bij Chaper 3: Party Time

Jade&Seth

ps. morgen(in het verhaal)gaat Bella naar het kampvuur in La Push(Eclipse)

Seth rijdt naar La Push en ondertussen vertelt ie over dingen die hij heeft mee gemaakt na mij vertrek. Na een tijdje stopt ie bij de kliffen waar we altijd sprongen en zie ik,Leah,Sam,Quil,Embry,Jared en Jake."kom Leah is blij je weer te zien"zegt hij. Ik lach en we lopen naar de rest."heey Williebeth"roept Jake lachend."kappen nou hond ik heet Jade"zeg ik. Gelijk is iedereen stil,wat zei ik iets verkeerds ofzo."wat het is zo"zeg ik tegen Jake."ja maar alleen de Cullens noemen me hond"zegt Jake."oh sorry ik heb Alice Cullen denk ik ontmoet en het over genomen"zeg ik."oh jij ook al"zegt Jake."laat hem maar"zegt een meisje met kort haar."Leah,omg jij bent verandert"zeg ik,ik gil het eerder."heey jade"zegt ze."ik heb je gemist"zeg ik en geef haar een knuffel,raar genoeg voelt ze heel erg warm aan."heey jade leuk je weer te zien"zegt Sam en geeft me een knuffel,ook hij is erg warm. Ik geef de rest ook een knuffel en iedereen voelt warm aan. Leah zit de hele tijd naast me en vertelt over van alles."hoi jongens"horen we opeens en een meisje met wat littekens op haar gezicht loopt naar ons."zo en wie is dit?"vraagt ze."ik ben Jade"zeg ik en sta op om haar een hand te geven."oh jade tuurlijk,ik ben Emliy"zegt ze en geeft me een hand. Ze komt naast me zitten en iedereen praat gewoon weer verder over van alles tot Billy langs komt met volgens mij Sue Clearwater."Jade jij had een feestje begreep ik"zegt Billy."ohja helemaal vergeten,seth kan je me weer thuis brengen?"vraag ik."tuurlijk kom dan gaan we gelijk"zegt Seth en brengt me naar huis.
~tijdsprong half uurtje~
Ik sta voor de deur en zwaai Seth uit tot ie uit het zicht is. Ik loop naar boven maar blijf haken aan de trap leuning en val naar beneden."alice hoorden je dat ook?"hoor ik Bella zeggen van boven."BELLA"gil ik en huil van pijn. Meteen komen Alice en Bella naar beneden rennen."Oh jee je bloed! we moeten haar naar Carlisle brengen bella"zegt Alice en ze brengen me naar het ziekenhuis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen