Chapter 45
Nee hé. Nu moet ik me weer zorgen gaan maken om Scorpius' veiligheid. Misschien moet ik een keer een verhaal schrijven waarin hij verschrikkelijk lelijk is. Eens zien of jullie hem dan nog steeds zo graag willen ontvoeren.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
ze zijn bezorgd om haar en vragen die jongens wat er aan de hand is omdat ze hebben gehoord van haar en scorpius(A)
1 decennium geledenNou, ik ben benieuwd . Ik wil weten waar ze het over hebben, mischien vallen ze haar wel stiekem aan:X
1 decennium geledensnel verder(flower)
Ik bedacht me dat ze eerst scorpie verdachten, maar nu die twee 'vriendjes' van hem..
1 decennium geledenSNEL VERDER CAUSE I WANNA KNOW
Verder <3
1 decennium geledenAls hij nog even lief is? Dan kidnap ik hem wel, hoor. Hoef ik ook niet bang te zijn dat hij wordt gejat!
1 decennium geledenMaar mede-kidnappers, sta morgen allemaal om 18:00 uur klaar bij de Zwijnskop in Zweinsveld, dan geef ik jullie verdere instructies! We're gonna make it!
Wauw, wat is hier aan de hand? Mijn fantasie laat mij even compleet in de steek, ik weet niet wat ik hiervan moet denken! Spannend...
Mijn eerste reactie was dat ze misschien bezorgd waren over de relatie tussen Scorpius en Abbygail, maar nu ze die Jake en Kyle naar voren hebben geroepen lijkt dat me niet zo'n logisch idee. Only you know, so please continue :'D