004
Jaa, dat ging er al wel wat meer op lijken
En zoals er een paar gezegt hebben,
Ja ik weet dat Bill en Tom vegitarisch zijn, maar dat zijn van die kleine details waar ik geen rekening mee ga houden. In mijn story eten ze gewoon lekker stukjes vlees
Hopelijk zijn jullie bij dit deel nog fanatieker met jullie reacties en kudos :D Ik heb niet voor niets al 19 abo's toch...
Enjoy!!
xxxChrissy
En zoals er een paar gezegt hebben,
Ja ik weet dat Bill en Tom vegitarisch zijn, maar dat zijn van die kleine details waar ik geen rekening mee ga houden. In mijn story eten ze gewoon lekker stukjes vlees
Hopelijk zijn jullie bij dit deel nog fanatieker met jullie reacties en kudos :D Ik heb niet voor niets al 19 abo's toch...
Enjoy!!
xxxChrissy
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Ah wat een leuk stukje, wat schattig dat Tom in slaap viel op Bills schouder enzo
1 decennium geledenHeel snel verder aub<3
-XoXo
Schatje patatje hij is gewoon super duper cool gewoon.
1 decennium geledenIk ga proberen een lange reactie voor je achter te laten maar ja ik ben daar super slecht in daarom ook alleen maar onzin dingen..
Okee zing maar mee: er zaten 7 kippen in een oud kippenhok en die gingen 's avonds samen voor het eerst op stok... zo hahahaha lekker meegezongen denk niet dat je die kent die leerde ik op de basisschool moest altijd lachen om dat liedje.
Ik hoor ambulances hier vlakblij maar heb geen zin om van me stoel op te staan en te gaan kijken., Meestal ga ik de ramptoerist spele maar daar heb ik totaal geen zin in. Tis me laatste dagje vrij dus moet er nog maar ff van genieten door er een supersaaie reactie van te maken.
Ik hoop dat je je nog niet verveeld van mjn reactie die die nergens op slaat maar toch. Okee uhmmm.....*krabt aan der kop* Ik moet me kamer maar is opruimen het is zoon rotzooitje maar heb er geen zin in...
Nou genoeg onzin geluld ik ga met smart wachten op de volgende!!!
xxxx Loveyaaa(H)
snel verder gaan hoor!!!
1 decennium geleden