Foto bij Chapter 2: meet Alice Cullen

dit is haar slaap kamer.

Ik loop in een mooie witte slaapkamer met een prachtig bed en een groot mooi raam tegen de muur."en vind je het mooi"hoor ik Charlie achter me zeggen."het is prachtig Charlie"zeg ik en geef hem een dikke knuffel(flower)"CHARLIE ALICE EN IK ZIJN DER"roept er iemand van beneden."kom maar naar boven dames dan kunnen jullie Jade ontmoeten"zegt Charlie. Niet veel later komt een meisje met bruin haar en bruine ogen en een meisje met zwart piek haar en raar genoeg gouden ogen die me dezelfde rilling geven als bij 'me vader'."hoi ik ben alice een vriendin van bella"stelt het meisje met piekhaar zicht voor."ik ben jade leuk je te ontmoeten"zeg ik."hoi jade ik ben Bella"stelt ze zich voor."hoi"stamel ik en voel me rood worden:$"Bella heb je nog wat leuks gehaalt"vraagt Charlie."nee alleen dingen voor vanavond,rosalie komt ook en we houden een echte welkoms feest voor Jade"zegt Bella en Alice begint op en neer te stuiteren."oh das lief van jullie,misschien kunnen jullie eerst haar kamer inrichten"zegt Charlie en geeft me een schouder klopje en loopt naar beneden. Ik kijk naar me tassen die door Alice word uitgepakt en kritisch wordt beoordeeld."Jade waar kom je vandaag de middeleeuwen"zegt Alice."nee,Los Angeles een klein weeshuisje vlak bij de grote winkels alleen we kregen alleen tweede hans kleren de rest was te duur"zeg ik."dan gaan we morgen shoppen in Seattle met Rose die heeft goeie smaak voor mode,bella ging toch naar La Push."zegt Alice."La Push is hier vlak bij!"gil ik bijna."ja ken je daar iemand"zegt Bella."ja ik woonde er heel lang geleden,bij Sam Uley ik was goed bevriend met Seth en Leah Clearwater ik hoorde dat hun vader laatst is overleden"zeg ik."ja klop,bij Sam?"vraagt Bella."ja ze hadden me geadopteerd"zeg ik. Bella lacht."is er iets"vraag ik."nee maar Seth vertelde me dat zijn eerste liefde Williebeth heten"zegt Bella lachend waardoor Alice ook moet lachen."Dat ben ik zo noemde ze me daar williebeth"zeg ik. Alice en Bella stoppen meteen met lachen."die Jacob had dat verzonnen toen hij me hele naam hoorde"zeg ik een beetje boos."jake,heeft jake die naam verzonnen waarom"vraagt Bella."hij was jaloers omdat ik seth leuker vond dan hem."zeg ik."ik wist dat die hond altijd al zo dom was"zegt Alice."alice je zei hond"zegt Bella tegen Alice."hond zo noemen toch altijd de"ik hou me mond en zie Alice wazig kijken."wat is er met Alice"vraag ik aan bella.Bella kijkt ook naar Alice en trekt haar mee naar haar kamer."JADE SETH IS ER VOOR JE!"gilt Charlie van beneden. Ik laat het me geen twee keer zeggen en ren naar beneden en zie Seth staan in een strak zwart shirt en een short."SETH"gil ik en geef hem een knuffel."Williebeth"lacht ie."kappen ik heet jade,maar hoe wist je dat ik hier was"vraag ik en laat hem los."van Bella"zegt ie."maar ik vroeg me eigenlijk af of je mee wilt naar La Push ze geven een feest op het strand"zegt ie."ja leuk,maar Bella en Alice hebben samen met ene Rosalie een welkoms feest geregeld"zeg ik."oh,moet je dan niet gaan"vraagt Seth."nee het is vanavond pas"zeg ik."mooi dan kan je nu mee met mij,mijn feest is nu en eindigt om 5 uur"zegt Seth en trekt me mee."wacht en Charlie dan"zeg ik."al gevraagd"zegt Seth en trekt me mee naar buiten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen