Foto bij Uitslag nominatie's

Willen de mannen naar de kamer van de waarheid komen..

De uitslag is bekend 1 iemand heeft maar 1 stem en dat is............................................................................................................................................................................................ Ahmed. Gefeliciteerd Ahmed jij bent niet genomineerd. Je mag de kamer van de waarheid verlaten. 1 iemand heeft 3 stemmen en is genomineerd en dat is.......................................................................................................................... Rutger. Je mag de kamer van de waarheid verlaten. De rest van de jullie hebben 2 stemmen. Nu horen jullie morgen wie er verder is genomineerd.
Jullie mogen de kamer van de waarheid verlaten.

DIT IS EEN OPROEP AAN DE LEZERS VAN DIT VERHAAL. JULLIE MOGEN BESSLISSEN WELKE 2 ANDERE GENOMINEERD GAAN WORDEN ZET IN EEN REACTIE DE 2 NAMEN VAN WIE JE WILT DAT ER GENOMINEERD GAAT WORDEN. IS HET STEFAN,SANDER,NOAH,FRANKLIN OF LUCIEN STEM OP JE WEG WILT.

Reageer (4)

  • BakeOff

    Ik ga mee met Molinari!

    1 decennium geleden
  • Pia

    Sander en Noah

    1 decennium geleden
  • CareFree

    Lucien en Sander

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Lucien en Noah

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen