Mij helpen, waarom zoude ze mij willen helpen? Alsof ik nog te helpen ben.. 'Amilia?' Strify's stem laat mij op kijken. 'Ik denk er even over na.' De mannen knikken naar mij. Rustig ga ik op mijn knieën zitten en staar een beetje voor mij uit. De stilte op dit moment is wel fijn, maar die wordt ruw weggenomen door een kreet Yu of van Shin. Alle vier kijken we op naar mijn kamer deur die wordt open gegooid en tegen de muur aan knalt. Yu komt rillend naar buiten en kijkt mij met een vreemde blik aan. 'Sorry, Yu.' Zeg ik en zet een soort lachje op dat onschuldig moet zijn terwijl ik op sta, langs hem loop mijn kamer in. Op het bed zie ik Shin rustig zitten, maar merk wel dat hij zich hetzelfde voelt als Yu. 'Shin..' Hij kijkt naar me op en knikt. 'Ik sluit de pc al af.' Met een zucht neem ik plaats langs hem terwijl Max meteen op mij af komt om op me te liggen. 'Wat zag Yu? Hij..leek nogal..Ik weet niet.' 'Ik denk dat het komt door die ene foto waar je eigenlijk..um. Laten we het houden op veel zichtbare botten.' Rustig knik ik en zie de foto er nog staan. 'Die?' Shin knikt en staart net als mij, en Max, naar het scherm. Die foto moet ik gemaakt hebben toen ik net 17 was.
'Laten we maar naar de woonkamer gaan.' Stelt Shin voor die de pc nu wel afsluit en al overeind komt. Instemmend knik ik, til Max op en zwengel mijn benen langs het bed, op de grond. 'Wanneer is het eigenlijk tijd dat ik eens ga werken voor jullie?' Shin lacht en loopt de kamer al uit. 'Aan komende maandag, we moeten spullen in pakken want we gaan touren.' Ik knik en volg hem snel naar de woonkamer waar ik even Yu's kant op kijk. Hopelijk heb ik hem geen trauma aan gedaan..Al is het zijn schuld, hij ging kijken. Nee, fout, het is mijn schuld. Ik startte de site op en liet ze kijken. Als hij er een trauma of iets anders aan over houdt is het mijn dikke eigen schuld en zie dat maar eens goed te maken met de des betreffende persoon.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen