Beste deelnemers,
East en ik hebben gemerkt dat de opkomst voor de opdrachten steeds minder wordt. Mensen vergeten het, melden niet op tijd dat ze uitslag nodig hebben of willen zich uitschrijven. Ik wil even benadrukken dat het NIET mogelijk is om je uit te schrijven tenzij je een 'vervanger' hebt. Zo niet, dan moet je gewoon deel blijven nemen, zo zijn de regels.

Uitstel moet je duidelijk aangeven met een reden erbij, zo niet dan gaat het uitstel niet door en krijg je gewoon een 1. De mensen met uitstel hebben dit keer een '?' gekregen totdat ze het ingeleverd hebben.

Heel veel succes allemaal met de derde opdracht die zo online komt!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Gemeinsam

    Ik heb mijn naam trouwens veranderd naar Azkaban :)
    Confringo -> Azkaban

    1 decennium geleden
  • UnderTheSea

    Yes! Ik had eerst dus echt geen inspi en toen luisterde ik naar Under The Sea van Boo Boo Stewart en toen kreeg ik inspi(yeah)

    1 decennium geleden
  • Adaph

    @ MuseFanatic Jij hebt het ook heel goed gedaan! Opdracht drie staat online!

    1 decennium geleden
  • Frikey

    Gefeliciteerd!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen