Foto bij Proloog

Het is alweer een paar honderden jaren verder en de wereld is compleet veranderd. In het noorden zijn vier natie's van alle elementen, en dat geld ook voor het oosten, westen en zuiden. Er zijn weer meer dan genoeg luchtmeesters.

Picture: Prinses Shun

Prinses Shun, dochter van de machtige rijke koning Kian en zijn vrouw Tinkh krijgt alles wat haar hartje begeert, denken ze. Ze geven haar alles wat ze wilt, maar ze vergeten het belangrijkst. Liefde, het gene wat ze het liefst wilt van allemaal. Haar beste vriend Young, is de gene waar ze haar dag mee wilt doorbrengen, maar dat hebben ze haar verboden, omdat het er beschaamt uitziet om met zo een arm iemand om te gaan. Toch spreken ze af in het geheim, wat haar ouders al vanaf het begin al wisten, daarom hebben ze besloten om eindelijk een man uit te kiezen. Er staan genoeg mannen voor haar klaar, maar niet voor haar, voor het geld. Koning Kian is namelijk de rijkste koning van de koningen. Als prinses Shun erachter komt dat haar verloofde een vreselijk man blijkt te zijn, breekt ze eindelijk het lint, en besluit weg te lopen met Young. Zo ontstaan er grootste avonturen en ontmoeten ze bijzondere mensen. Maar helaas kunnen ze niet veilig reizen want haar vader geeft een gigantische beloning voor de gene die de prinses vindt. Zo ontstaan er ruzie's die uitgroeit tot een oorlog wanneer ze horen dat de Avatar met hen meereist.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen