OO7
okay sorry sorry sorry maar ik (iRyan aka Eline) kon niet zo snel meer schrijven want ik had eerst mn tentamenweek en toen mn gala en ik ben nu net 2 dagen terug uit Parijs. En nu heb ik even een korte pauze genomen van het leren voor mn examens zodat ik even snel een hoofdstukje voor jullie kon schrijven. Wat ben ik toch een goed persoon haha <3
Nou, het is niet echt een geweldig hoofdstuk ofzo..
en ik had even een vraagje.. vinden jullie het wel leuk als we steeds van die flashbacks er in doen of zijn die verwarrend ofzo?
©iRyan
Zachtjes knijp ik in Justin’s hand door het plotselinge zand dat in mn ogen komt. Snel zet ik mn zonnebril weer op en laat mn hoofd op Justin’s schouder rusten.
‘Ik zei je toch dat dit een mooi strand was?’ Vanuit mn ooghoeken zie ik hoe trots hij over de zee uitkijkt.
Ik knik even kort, op de een of andere manier had ik nu alweer dat schuldgevoel van binnen. Datzelfde schuldgevoel wat ik al een keer eerder had gehad. Net doen alsof ik hier nog nooit was geweest terwijl Ryan en ik hier zowat elke dag liepen zo gauw als het lekker weer was.
‘Ryan komt zometeen ook nog met een vriend. Tenminste.. als je dat niet erg vindt?’ Ik hoor even een twijfel in zijn stem.
Snel schiet ik weer omhoog, als Justin me geschrokken aan kijkt knik ik snel even mn hoofd. ‘Ja is goed.’mompel ik dan maar afwezig.
‘Heb je zin in een ijsje?’ De lachende ogen van Justin kijken me aan. In een lange tijd had ik hem niet meer zo vrolijk als nu gezien. Waarschijnlijk omdat hij nu iedereen om zich heen heeft die veel voor hem betekend.
‘Ja lekker.’ Ik sta met veel moeite op uit het zand en zie dat Justin mijn voorbeeld volgt. Gelijk pakt hij mijn hand weer vast. Net alsof ik er van door zou gaan zo gauw als hij me los laat.
‘Hé Justin!’ Hoor ik opeens een bekende maar heel lang niet gehoorde stem achter me.
Tegelijk met Justin draai ik me om en zie daar Ryan en Chaz staan. ‘CHAZ!’ Floept er zomaar uit door de verassing.
Gelijk draait Justin zich naar me toe en kijkt me vragend aan. ‘Hoe weet jij nou dat hij Chaz heet?’ Hij trekt zijn linkerwenkbrauw nieuwsgierig op.
Fuck, wat moet ik nou weer gaan zeggen.. Opeens zie ik een plastic mesje voor me liggen. ‘Ik ken helemaal geen Chaz?’
‘Nou je zei toch net echt zijn naam hoor.’ Vertelt hij me met een achterdochtige stem.
‘Nee hoor? Het enige wat ik zei was: “Een mes!” , want ik stapte op de plastic mesje.’ Het sloeg echt helemaal nergens op waar ik nu mee bezig was.
‘What ever..’ Even rolde Justin met zijn ogen en liep daarna op Chaz en Ryan die nog wat achter liep af.
Diep in gedachten verzonken blijf ik daar maar een beetje staan. Wat moet ik tegen Chaz zeggen? Me gewoon weer opnieuw voorstellen? Hij zo me sowieso wel herkennen. En dan, dan zou alles over zijn dan zou Justin gelijk om uitleg vragen en zouden we hem alles uit moeten leggen.
Ik keek hoe Justin samen met Ryan en Chaz hier naar toe kwamen lopen.
‘Hé.’ Ik glimlachte even snel naar Ryan en zag hem even een kort knikje naar me toe werpen.
‘Chaz, dit is Celeste. Celeste, dit is Chaz.’ Stelde Justin ons aan elkaar voor.
Chaz stak zn hand uit, snel schudde ik even zn hand en wou die weer loslaten maar Chaz hield stevig vast.
‘Leuk je te “ontmoeten”, Celeste. Ik heb al veel over je gehoord.’Hij kon het gewoon niet laten om een knipoog te geven een extra nadruk op ‘ontmoeten.’
Ik keek hem lachend aan en schudde zn hand nog een keer.
‘Chaz, Celeste. Celeste, Chaz.’ Ik hoor aan Ryan’s stem hoe trots hij is dat hij me voorstelt aan de jongen die voor ons staat.
De jongen voor me steekt zn hand uit terwijl ik de hand vast pak en hem even heen en weer schudt.
‘Leuk je te ontmoeten Celeste, Butsy heeft het vaak over je.’ Hij kijkt me lachend aan en laat mn hand weer los.
Ik draai me even om naar Ryan en zie dat zn wangen een beetje rood beginnen te kleuren. Ik kijk lachend naar Ryan en druk gauw een kus op zn wang.
Reageer (7)
Aaaaaaawh.
1 decennium geledenEn die flashbacks zijn gaaf, Elineee. <3 !
I love you and dit verhaaaal.
Leuk! <33
1 decennium geledenVerder!