Chapter 35
Goed dan, nog eentje. :'D
En dat boek uit het vorige hoofdstuk was, zoals sommigen opmerkten, idd Gone. (:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
hij denkt echt goed na
1 decennium geledenmaar toch... zomaar toelaten dat 'je vriendin' vreemd gaat terwijl je het zelf weet??
dat vind ik niet zo slim.
maar zijn argumenten zijn wel heeeeeel verstandig
hij kan wel nadenken!!!
maar dan kan hij toch niet met Abby gaan, als iedereen denkt dat hij met Cynthia gaat????
en ze heeft wel een gouden hart, en ze is slim, dus ze moet naar Ravenklauw of Huffelpuf.
En dan gaat Scorpie mee en dan leven ze nog lang en gelukkig
einde
Hmm, achter zijn hele theorie zit ook wel wat...
1 decennium geledensnel verder<3
Scorpius en zijn reputatie toch...- schudderhoofd-
1 decennium geledeneen echte jongen ( niet dat ie gay ofzo is)
maar ja ik hoop dat je snel verder gaaat(A)
Scorpie is slim. Hij bedenkt volgens mij altijd wat de gevolgen van iets zullen zijn. Smart boy, je kan zo naar Ravenklauw.
1 decennium geledenAbby, jij bent daarentegen de stomste persoon die ik ooit ben tegen gekomen! Ik bedoel, die trut heeft je boek vernietigd en dan wil je niet met haar vriendje zoenen omdat ze misschien gekwetst zou zijn? Denk eens aan jezelf! Die trut maakt je helemaal af als ze erachter komt dat je iets met Scorpie hebt! En aangezien je blijkbaar te weinig ruggengraat hebt om HAAR een koppie kleiner te maken, kan je maar beter zorgen dat ze niet achter je aan komt!
Je hebt dus de keuze, Square: OF je zorgt dat Abby een leuke bitch wordt die Cynthia aan kan en in het volgende hoofdstuk eens een lekker potje gaat zitten zoenen met Scorpie, wat ik het liefst zie, OF je zorgt dat het niets wordt tussen die twee omdat Abby een bangerik is en Cynthia niet achter haar aan wilt hebben, wat ik verafschuw en ik niet begrijp, omdat ze om de een of andere reden in Zwadderich zit, en als dat niet de reden is, ga ik beweren dat ze de dochter van een dooddoener/Voldemort is!
Hé, als dat zo is, dan zou dat met dat teken nog steeds een wraakactie van een Voldemorthater kunnen zijn... Hmm... Interessant, maar nu ff niet van belang, tenzij de moordenaar nu plotseling de Kamer van Hoge Nood in komt stormen, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien dat wel een erg makkelijke manier van bekendmaking van de identiteit van de moordenaar is voor goede schrijver zoals onze lieve Square hier.
Dus snel verder, of ik vertel Cynthia over die kus en hoe ze Abby een pijnlijke zekere dood kan bezorgen!!
Geweldig! <3
1 decennium geledensnel verder