Foto bij Chapter 32

Ik houd van vakantie. :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Jiles

    Mooi geschreven!
    Hahaha ook echt leuk om die theorieën van Wiarda en Saepe te lezen! (A)
    Dat is echt knap van jou verhaal dat jij zo goed schrijft dat iedereen allemaal dingen gaat bedenken hoe het in elkaar zit en het uiteindelijk heel anders is! ^^
    Maar ja snel weer verder!

    1 decennium geleden
  • BQueen

    Ik ben verliefd op je story!
    Daarom wil ik dat je zo snel mogelijk verder gaat!

    ~x~

    1 decennium geleden
  • Tartaros

    Kip/Wiarda: Dat kan het nog best eens zijn, alleen heb ik een toevoeginkje:
    Er ontbreekt bij jou een reden van Prédire. Ik denk dat, als je van jouw theorie uitgaat, dat Milly Whites ouders iets met Voldemort te maken hadden en Prédire een trauma heeft gekregen door Voldemort en nu wraak neemt op zijn volgelingen door hun kinderen een voor een te vermoorden. Scorpius valt hier ook onder.(A)
    Ik kan alleen op het internet geen enkele dooddoener vinden met de naam white. xD
    Oja, Prédire heeft dat teken laten verschijnen omdat hij dooddoeners de schuld wil geven van de moord op hun kinderen.
    Hij betrekt Abby bij dit alles omdat ze eigenlijk de dochter is van Voldie en hij wil haar een pijnlijke langzame dood geven.
    Maar deze theorie wordt natuurlijk nergens door ondersteund en is dus vrij waardeloos. xD

    Mijn eigen theorie:
    Prédire is leraar Waarzeggerij, wat betekent dat? Juist, hij kan een beeld over de toekomst hebben gezien waarin het teken wordt opgeroepen of Milly White verdwijnt, maar in ieder geval ook een beeld waardoor Abby met dit alles te maken krijgt, en misschien zelfs het volgende slachtoffer is.
    Met het gesprek met Abby geeft hij een stille waarschuwing dat ze uit moet kijken, omdat zij erbij betrokken zal worden.
    Daarna komt Scorpius, die iets met het teken te maken heeft, en doet het gerucht rond dat hij iets met Abby heeft. Prédire gaat zich daardoor zorgen maken om Abby, want hij heeft gezien dat hij er iets mee te maken heeft en Abby daarbij betrekt.
    Scorpius en Abby zullen uiteindelijk werkelijk iets met elkaar krijgen en Abby wordt dan meegesleurd in Scorpius' problemen.
    Het laatste moet ik gokken, maar als ik een beetje van de onofficiële soundtrack uitga, wordt ze zo verliefd op Scorpius dat ze zijn daden kan vergeven en zelf ook evil wordt.

    Ik moet zeggen: deze theorie klinkt veel beter dan mijn vorige. xD
    Ik wil meer!!!! En het is vakantie, dus eis ik dat je deze week heeeeeel veel gaat schrijven. Omdat ik lezen wil. (baby)
    Snel verder dus of ik kom hoogstpersoonlijk naar je toe en doe imperio op je, zodat je snel verder gaat!(duivel)

    Wow, lange reactie. xD

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    arme kind, dat ze de hele tijd aan Mily moet denken, dat is ook wel eng.... Heel snel verder jij!!!! Ik hou ook van vakantie(Y):P(yeah)

    1 decennium geleden
  • mmini

    verder!! egt leuk geschreven;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen