â¢Le Cirque du Freakâ¢9
. He, slome ik heb dr. Het is die enge vent. Ik begin nog meer te trappen en tegen te stribbelen maar het maakt allemaal niks uit. De 2 andere komen voor me staan en de oudere knikt met zân hoofd naar de jongen. Hij pakt me benen vast en na een tijdje ben ik helemaal uitgeput en kan ik niks meer doen. Ze leggen me op de tafel neer maar voor de zekerheid maken ze me toch vast met touwen. Ik probeer niet eens los te komen. Het heeft geen nut meer. Ik wens dat dit alles nooit was gebeurd. Dat ik gewoon op me kamertje zo dadelijk wakker word en dit alles een droom is maar dat is het niet.. Dit is de echte wereld. De harde, keiharde realiteit. Er komen weer tranen uit me ogen die zich weer tot edelstenen vormen. De enge vent komt over me hangen en pakt met zân vieze handen de edelstenen van me wang. kijk, kijk wat een wonder ze is. fluistert hij verwonderd naar de lelijke man. De knikt en hij pakt een spuit uit een tas en komt op me af gestapt..
Kill me?
Deel 9
Ik deed me ogen dicht. Wachtend op de prik in me arm. Ik voelde hoe er een doekje langs de binnenkant van me elleboog ging en ik kreeg al zo een vermoedde dat hij daar wou prikken dus ik spande heel me lichaam aan tegen de pijn van de prik. Ik voelde hoe het puntje op me huid kwam en toen
brak? Ik deed verbaasd me ogen open en ik zag de lelijke oranje man met ene verbaasde blik naar de naald kijken van de spuit die afgebroken was. Dit kan niet.. mompelde hij verbaasd en de lange man keek hem aan. Ik dacht dat die door vampiernagels* heen kon? de oranje man keek de lange aan. Dat kan hij ook
de lange man zuchtte geërgerd Waarom is hij dan afgebroken? De oranje man keek me aan en schoot toen op me af en rukte me arm los van de tafel. Ik begon te gillen toen hij me arm naar zich toe trok en ik begon me arm terug te trekken wat zinloos was. Hij was veel sterker. Ik spande opnieuw me lichaam en hij ging met zn nagel langs mijn huid maar er klonk een hoge kras alsof hij met zn nagel over steen ging. Hij liet me arm los en ik trok hem haastig naar me toe. Ik weet dat dit misschien raar klinkt maar heeft zij een huid van steen? vroeg de oranje man aan de lange. Dat weet ik niet.. Zou het. Oh grote neptunes dit kind, dit wezen blijft me verwonderen en hij wou je arm pakken maar je gromde naar hem en hij keek verschrikt naar je. Ik kan haar hier niet onderzoeken. Op het circus heb ik betere gereedschappen. We zullen haar moeten meenemen. Als je haar nog wilt onderzoeken.. Ze doet me sterk denken aan een soort waar ik niet aan wil denken. Eigenlijk aan 2. Dit is te gevaarlijk. Ik denk dat ze een combinatie is van 2. We moeten haar vermoorden voordat ze andere mensen kwaad doet. De lange keek de oranje kwaad aan. Háár vermoorden? Waarom. Als jij denkt dat ze een combinatie is tussen een vampanees** en een Ifriet*** ben je niet goed bij je hoofd. Trouwens ze bezit geen vuur krachten. de Oranje man mompelde zacht in zichzelf: Nee, dat zou er nog is bij moeten komen. Hij begon weer luider te praten We weten niet wat het is en aan haar te zien is ze niet menselijk en zeker ook geen vampier of ander vriendelijk wezen. Ze is iets wat ik nog nooit heb gezien. En dat verontrust mij. Ik ben er voor dat we het moeten doden voordat het andere mensen kwaad kan doen. We weten niet wat voor een krachten ze kan krijgen en wat ze later gaat doen. We kunnen dit risico niet nemen. We moeten het doden. De lange man keek triest om en hij keek me diep in me ogen aan om een tegenwerping tegen dit argument te zoeken maar volgens mij zat dat er niet in..
*Vampiernagels zijn heel sterk en kan je alleen kort houden doormidellen van vampiertanden. Je kunt met die nagels zo een bot breken. En zachte steen soorten indeuken.
** Een Vampanees een soort Vampier maar het belangrijkste verschil is dat vampanezen paars van kleur zijn en rode, ogen, lippen, nagels en haren hebben en Dat ze als ze van ene mens drinken ze die ook helemaal leegdrinken. Daardoor hebben ze ook zon leuke huidskleur.
*** Een Ifriet is een vuurgeest met magische krachten. Soms zijn ze goed maar meestal kwaad en ze lijken ene beetje op de duivel. Sommige mensen beweren dat de duivel een Ifriet is.
Reageer (17)
NIET DOOD
1 decennium geledenVERDERRRR <3333
NEE! ZE MAG NIET DOOD >.<
1 decennium geledenneeneeneenee O_O ook al is ze vampanees enzo! *grom*
plz snel verder *puppyogen*
(K)Xx Mel <3