Vandaag gaan we klifduiken. Ik zie er echt heel erg tegenop, maar ik laat me niet kennen. Ik kom beneden en zie dat Bella en Jake er al zijn. Ik zie dat ze heel veel lol hebben. 'Jake, je bent echt geweldig,'zegt Bella tussen een lachbui door. 'Jij ook Bells,'zegt Jake tegen haar. Ze hebben duidelijk niet in de gaten dat ik al beneden ben. Ik voel een steek van jaloezie en wil naar boven gaan, maar Jake heeft mijn voetstappen gehoord en hij komt naar me toegelopen en neemt me in zijn armen. 'Goedemorgen, schatje,'zegt hij. 'Goedemorgen,'zeg ik chagrijnig. 'Is er iets?'vraagt Jake verbaasd. Hij zal ook weer eens iets niet doorhebben. 'Nee hoor, er is niks,'zeg ik zonder moeite te doen om mijn toon te veranderen. 'Je kan me alles vertellen,'zegt Jake en hij geeft me een kus. Ik hoor gekuch vanuit de woonkamer. Bella natuurlijk. 'Hallo, ik ben er ook nog en ik heb hier geen behoefte aan,'zegt ze geïrriteerd. 'Als je hier niet tegen kan ga je toch lekker naar buiten?'snauw ik terug. 'Rustig dames, maak geen ruzie,'komt Jake ertussen. 'Laten we dit maar even doen als Bella er niet is. Ze heeft best een moeilijke tijd,'zegt Jake tegen mij. Natuurlijk, alles draait weer om Bella. Ik had er wel verhalen over gehoord, maar kom op, het was zes maanden geleden. Ze moest er ook over heen komen. Ik ben mishandeld door mijn ouders, maar ik ga er anderen niet mee lastig vallen. Boos kijk ik eerst Bella en dan nog steeds boos, maar ook teleurgesteld naar Jake. Ik loop naar de eetkamer zodat ik kan ontbijten zonder die twee. 'Ga maar vast Bella, ik moet nog even met Charlotte praten,'hoor ik Jake nog zeggen. Vervolgens hoor ik voetstappen en een deur die dichtvalt. Jake komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. Ik ben nog steeds teleurgesteld in hem en duw zijn arm weg. 'Charlotte, wat is er nou? Het was echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen, maar Bella heeft een moeilijke tijd en ik wou daar rekening mee houden. Ze is als een zusje voor mij.''Zeg je dat ik geen zware tijd heb gehad? Ik ga niet alle aandacht vragen. Ik wil gewoon worden behandeld zonder dat iedereen er rekening mee houd. Dat is gewoon zielig als het zo lang heeft geduurd.'Ik begin heel erg kwaad te worden. Dit is een raar gevoel. Ik had niet gedacht dat ik zo jaloers kon zijn. Ik hoorde bij hem en dat hoorde ik te weten. 'Het spijt me, maar je hoeft niet jaloers te zijn. Je bent alles voor me. Bella is niet meer dan goede vriendin. Je bent mijn leven,'zegt Jake liefdevol. Hij kijkt zo eerlijk dat ik niet boos kan blijven, en de jaloezie ebt weg. Toch blijft er een raar gevoel achter dat ik niet kan plaatsen.

Reageer (3)

  • MissShorty

    ghehe ze is jaloeeerss (duivel)

    1 decennium geleden
  • Cinta

    aaah(H)(H)

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder schatjes(H)<3<3<3<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen