Foto bij WS ~ 71

(Nyree)

Het was nog donker toen ze in alle stilte wouden vertrekken. Wauw, het was zover. Ik kon het echt niet geloven. Ze gingen in L.A. wonen! “Nyree, kom je?” riep Gustav onder aan de trap. “Ik kom er meteen aan!” riep ik terug en grabbelde een papiertje en een balpen.


‘Liefste schatten, ik wens jullie heel veel succes en ik zal jullie vreselijk gaan missen! Pas goed op elkaar mijn kleine dramaqueens! Hopelijk tot snel. Viel Spaß im Sunshinestate! Al mijn liefde, Nyree’

Ik tekende nog een paar hartjes en plooide het dicht en schreef er aan de buitenkant hun namen op. Goed dat was één, nu het nog ongezien in één van hun jassen krijgen. “Ben je klaar?” vroeg Guus toen ik eindelijk naar beneden ging. Ik knikte en trok mijn jas en donkergroene All Stars aan.

Ik was sinds eergisteren bij hem ingetrokken aangezien bij Simone zowat alles volgestouwd stond met dozen. Ik stapte in de auto en propte het briefje in mijn broekzak. “Ben je er klaar voor?” vroeg hij zacht en controleerde de achteruitkijkspiegel. “Neen,” gaf ik eerlijk toe. Hij kneep bemoedigend in mijn knie, startte de auto en schakelde. Niet veel later reden we de weg op naar de luchthaven.

Iedereen was er al toen we aankwamen. Bill spreidde zijn armen toen hij me zag aankomen en wiebelde met zijn vingers heen en weer. Ik glimlachte geforceerd en nam subtiel het briefje uit mijn zak. “Hey Billy,” glimlachte ik en dook in zijn armen. “Ooh, mijn liefste Nyr,” piepte hij. Ik liet het briefje in de jaszak van zijn beige Burberry jas zakken en sloeg mijn armen weer stevig om zijn middel.

Tom kwam op ons afgelopen en nam deel aan onze knuffelsessie. “Ik zal je zo gaan missen,” fluisterde Tom in mijn oor. Ik nam na lang knuffelen met de tweeling nog afscheid van Simone en de rest. Het klonk echt ongelooflijk stom dat ze mee ging om voor haar zonen van 21 te passen, maar ik was er zeker van dat dat nodig was anders zouden die twee verhongeren.

Ik nam ook afscheid van hun viervoeters en de kleerkasten van bodyguards. Toen we eindelijk naar huis gingen en de zon al begon op te komen kon ik me enkel nog concentreren op het zinkende gevoel in mijn borstkas.

---
Ik ben half doof! Ik kom net van de repetitie voor het concert van de muziekschool/Popacademix (volgende zondag) en we moesten Iris (Goo goo Dolls) oefenen en ik zat op twintig centimeter van de drummer en seriously, volgens mij heeft hij mijn trommelvliezen gebroken (wat niet echt zal helpen bij de oorsuizingen die ik nu al heb door het TH concert van vorig jaar :/ )
Laat weten wat je van het deel vond!
Looove, Elke

Reageer (9)

  • Billschicka

    snel verder, het is een superverhaal!
    xx(K)

    1 decennium geleden
  • XRealWithMe

    oeeeee snel verder<33
    ik vindt dat Nyree alsnog iets met tom moet krijge(A)(baby)

    1 decennium geleden
  • xLeutjeWicht

    snel verder hoor!(H)(K)

    1 decennium geleden
  • jenfairytale

    supeeeeeeerer snel verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen