Foto bij 82* Conversation

Allison Black

De volgende ochtend werd ik wakker door het licht dat door de kier tussen de dure gordijnen naar binnen viel. Ik keek om me heen en zag dat ik in dezelfde kamer lag als toen ik per ongeluk was geraakt door Seth.Ik was vannacht meerdere keren wakker geschrokken door beelden waarin leden van het pack gewond raakte in het gevcht met het vampierleger van Victoria. Ik ging eerst even douchen opdat de warme stralen mijn huid zouden ontspannen. Daarna trok ik het jurkje aan dat Alice voor me had klaargelegd en daaronder deed ik mijn eigen All-Stars. Emmett floot plagenjd toen ik beneden kwam en ik grinnikte om zijn 'compliment'. Edward had al een omelet voor me gemaakt en terwijl ik hem op at, gingen mijn gedacht weer naar mijn nachtmerries. Hij wist hoe ik me voelde, hij had namelijk hetzelfde met Bella, alleen daar waren de rollen omgekeerd. Na het ontbijt stelde Alice voor om me naar school te brengen aangezien de andere gingen jagen. Ik knikte. Alice leende me een schooltas en een aantal spullen die ik was vergeten mee te nemen naar hier. Mijn boeken zou ik op school pas krijgen. In de auto zette we de radio aan en terwijl ik de normale stem zong, vlocht zij er een moeilijkere tweede stem door heen. Bij de grens zette ze me af omdat ze het gebied van de wlven volgens het verdrag niet in mag. De laatste vijf minuten die ik lopend aflegde, vulde ik met gedachte over Seth. Over wanneer ik hem weer zou zien en wat hij zou zeggen. Eenmaal op school liep ik naar het secretariaat en daar ontving ik mijn boeken en kluissleutel. De boeken die ik volgens mijn rooster nodig had stopte ik in mijn tas en de rest nam ik mee naar mijn kluisje. Daar stopte ik ze samen met mijn jas en de lunch die Alice me had mee gegeven in. Toen begon mijn zoektochtnaar het goede lokkal. Ik liep door een nog verlaten gang tot ik opeens door een hand een lokaal in werd getrokken. De armen van dit persoon sloegen om me heen en dankzij de geur en de warmte wist ik dat het Seth was. Toen hij me had losgelaten begon ik gelijk zijn gezicht te bestuderen. Hij zag er vreselijk uit, alsof hij vannacht niet had geslapen. Ik tilde mijn hand op en streek ermee over zijn wang. 'Gaat het?' vroeg ik toen hij niks zei. Hij schudde zijn hoofd gepijnigd en trok me dicht tegen zich aan. 'Ik was zo bezorgd,' wist hij uiteindelijk schor uit te brengen. 'Ik weet dat jij ze vertrouwd, maar het is vreselijk om niet te weten hoe het met je gaat,' ging hij gepijnigd verder na een paar keer de geur van mijn haar opgesnoven te hebben. 'Sorry,' fluisterde ik met een brok in mijn keel. 'Wil je het voortaan misschien zeggen als je weggaat? En dat niet achteraf via sms doen?' 'Dat wilde ik wel, maar je was er niet,' prtesteerde ik zwakjes. 'Dan wacht je even, zo'n haast heeft het toch ook weer niet?' 'Maar je bent er heel vaak niet,' antwoordde ik. Gelijk nadat ik het had uitgesproken had ik er al spijt van. En dat werd nog erger toen ik Seth gezicht zag betrekken. 'Sorry, dat had ik niet moeten zeggen,' verontschuldigde ik me en ik drukte een kus op zijn wang. Zijn gezicht was nog steeds pijnlijk vertrokken dus ik sloeg mijn armen om hem heen. 'De volgende keer zal ik het je gewoon vertellen,' prevelde ik tegen zijn borst. Ik drukte nog een kus op zijn lippen en toen hij weer waterig glimlachte, pakte ik zijn hand en liepen we samen naar het lokaal voor onze eerste les.


\
Aloha, weet je, ik vindt het echt heel lief dat sommige van jullie reacties geven op mijn verhalen en het motiveerd me ook echt om meer te schrijven. Maar ondanks dat ik 128 abo's heb, krijg ik gemiddeld 15 reacties per hoofdstuk. En die reacties zijn vaak niet langer dan 3 woorden. Zouden jullie misschien iets meer en iets langere reacties willen geven? Het is weinig moeite en jullie zouden me er super blij mee maken.(H)

Reageer (19)

  • VampireMouse

    hum.. een lange reactie xD zo nu is hij langer dan 3 woorden (A)
    is hji nu lang genoeg of moet ik ng zeggen dat ik het vet zuur vind van seth dat hij zo slecht heb geslapen? :O *arme seth* en dat hij zich geen zorgen moet maken want ze hebben een verdrag afgesproken!
    en anders ga ik wel bij hem liggen om hem te troosten (A) haha :D
    love it verder;)
    :Dxxxxxx

    1 decennium geleden
  • SEXYSTYLES

    Awwh, als seth er so uit zou zien, en ik zou hem zien,, nou ik zou het wel weten.

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    leuk snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Uneventful

    dat is zo zielig vooor sethie ;o

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    Omg(huil) Arme Seth, geen oog dicht gedaan:(
    Wedden dat hij haar toch zou tegen gehouden hebben als hij had geweten dat ze naar de Cullens wouxD

    Verder(flower)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen