Foto bij -019-

Oke, hier komt een tijdsprong. Eén jaar later. Emily is vijftien en woont bij haar vader in Florence, Italië.


'Rotding!' Ik geef de computer een schop. Dit is de zoveelste keer dat 'ie vast loopt. Als papa er was, had ik hem gevraagd hem te maken ofzo, maar die is weer eens op zakenreis. Hij moet met mensen van het bedrijf op vakantie om ze te klant te houden. En dat noemt hij zakenreis. Belachelijk, en ik zit me hier twee maanden te vervelen. "Je hebt toch vriendinnen, die kan je gewoon te logeren vragen. Je koopt maar lekkere dingen enzo. En mijn grote dochter is al vijftien, zij redt zich wel" had hij gezegt. Misschien is het ook wel fijn zo in mijn eentje. Als hij er zou zijn hadden we nu waarschijnlijk weer een enorme ruzie gehad. PLING! hij doet het weer! Ik ga weer aan het bureau zitten en kijk wat voor mailtje ik heb gekregen. Over mijn youtube account, of ik mijn wachtwoord was vergeten omdat ik me zo lang niet ingelogt heb. Pff. Ik ga naar Youtube en log me in. Ik kijk een filmpje met bloopers van mijn favoriete tv programma. Ik kijk bij de suggesties en zie een filmpje van Justin. In dat filmpje verteld dat hij een nieuwe tour gaat starten. En waar hij onder andere naartoe gaat. Terwijl ik het filmpje kijk krijg ik weer een grijns op mijn gezicht. Zal hij mij vergeten zijn? Vast niet. Ik zou hem best weer eens willen zien. Ik pak mijn mobiel, nog steeds dezelfde, en zoek zijn nummer op. Hij gaat twee keer over maar daarna wordt er gezegt dat het nummer niet meer gebruikt wordt. Ik besluit kaartjes te kopen voor het concert in de buurt.

Reageer (1)

  • xArianaa

    SNEL VERDER <3

    IK HOU VAN JE STORY <3

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen