Foto bij O21

binnenkort komt er een "Taylor Daniel Lautner" stukje, kunnen jullie zijn kant van het verhaal ook bekijken. vanaf dan zullen er vaker stukjes vanuit zijn opzicht komen.

ik heb een nieuwe foto, sorry xxEsmee dat ik een nieuwe heb. :$

Emily Julliet Gray.

Als ik wakker word lig ik thuis op de bank in de woonkamer, en Joy op de andere. Ik kijk rond, niets te zien verder. Ik sta op en tik Joy aan. “Schatje, wakker worden” fluister ik. Dan voel ik een stekende pijn door me heen gaan, ik loop naar de keuken en pak een asperientje. Ik hoor iemand opstaan en binnen enkele seconden staat Joy naast me. “Lekker geslapen?” vraagt ze. Ik knik, “Alleen een beetje kort, jij?” “Hetzelfde” “Asperientje?” “Graag” Ik grinnik. “Dit is echt een interessant gesprek” Joy lacht. “Achja, ben gewoon een beetje moe” zegt ze. Ik loop de trap op en besluit om te douchen. “Joy, Ik ga douchen” roep ik naar beneden. “Oke, kan ik op de badkamer in de gang douchen?” roept ze terug. “Ja hoor!” Ik loop naar mijn eigen badkamer en sluit de deur af. Na 10 minuten sta ik weer naast de douche, ik trek mijn nieuwe jumpsuite aan en maak me dan op. Ik föhn mijn haar en doe mascara en foundation op en loop dan weer naar beneden, ik hoor dat de douche uit word gezet en Joy zal wel snel klaar zijn. “Emily!” klinkt er vanuit de badkamer. “Wat is er?” “Heb je misschien iets van kleren voor me?” Ik loop naar mijn slaapkamer en pak een kort broekje en een leuke top uit de kast en hang hem aan de klink van de badkamer. “Het hangt aan de klink!” roep ik. “Oke!” Als ik beneden kom en op mijn telefoon kijk zie ik dat ik 1 bericht heb, ik open het en begin te lezen. Misschien kunnen we morgen iets afspreken? xT. Ik gil, Taylor wil met me afspreken, kei gaaf! Lijkt me leuk! Hoelaat? xEmily. zend ik terug. Niet veel later krijg ik iets terug. 1 uur @beach? Ik heb er nu al zin in, denk ik bij mezelf. Ok! X Ik hoor iemand de trap aflopen, Joy natuurlijk. "Hey!" zegt ze als ze beneden is. "Ik heb een date met Taylor!" roep ik meteen. "Taylor? Taylor Lautner van gisteravond?" ze kijkt me vragend aan. "Ja,Taylor Lautner" Haar ogen worden groot. "Oh my god! Dat is geweldig" roept ze, en ze vliegt me om m'n hals. Yes, I know.

Ik hou van mijn abo's, really!
Trouwens? Heb ik jullie ooit al gezegd hoeveel ik van jullie hou? Nee? Oke.

IK HOU VAN JULLIE MIJN ABO'S.
haha -zelflol-

Reageer (1)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen