6.1
Monster in the mirror Klik hier <33
Ze twijfelt er nogal over en wil dus graag jullie mening horen (:
Xliefs ©bubbless
Justin Drew Bieber
Ghehe, ik ben gemeen ik weet het. Maar Ariane is mij te koppig, ooit zal ze voor mijn charmes bezwijken, ik voel het. En dan is ze van mij, muaahaha. Had ik al verteld dat ik de nieuwe koning van de wereld werd? Nee, dan weet je het nu. Ik merkte dat ik nog steeds op de vloer lag en begon onder haar bed te kijken. 'Ariane?' 'Wat?' zei ze, chagerijnig. 'Je hebt singstar.' 'Nou en?' Ze leunde verbaasd over de rand van haar bed. Ik keek haar grijnzend aan. 'Wat? Nu?' ik knikte, 'Waarom niet?' 'Omdat.. Ik kan niet zingen?' Ze slikte benauwd. Ik rolde met mijn ogen. 'Ik zing goed genoeg voor ons allebei.' Ze rolde met haar ogen, iets wat ze echt heel vaak deed, niet normaal. 'Goed dan.' zuchtte ze en reikte onder haar bed om het eruit te pakken, wat mij een heel goed uitzicht gaf. Te snel kwam ze al weer omhoog en liet de twee microfoons zien. We renden op onze blote voeten en in onze pyama naar beneden en sloten het snel aan op de playstation. 'Doen we glee?' zei ze enthousiast. Ik rolde met mijn ogen en pakte de cd aan. we weten dat de glee cd van de wii is, maar dat doet er niet toe. Het begindeuntje starte en ik stond op en haalde diep adem. 'We doen wel een duet.' zei ze lachend. 'Mag ik kiezen?' vroeg ik. 'Sure.' 'Ogen dicht.' 'Hé wat waarom?' 'Doe gewoon maar.' Zuchtte ik. Braaf sloot ze haar ogen maar haar grijns bleef op haar gezicht hangen. Snel koos ik mijn liedje uit en de eerste tonen klonken. 'Doe je ogen maar open.' fluisterde ik in haar oor. Ik grijnsde en zong de eerste noten.
Jaa spannend hé nu weten jullie lekker niet welk liedje er gaat komen en wat er gebeurd ^^ Willen jullie het vandaag nog weten? Dan lekker ons omhoog kudoen en reacties achter laten
Reageer (21)
verder! <333
1 decennium geledenVERDERRRRRR.
1 decennium geledenowhhhh,snel verder!<3
1 decennium geledenoeeewh WE WANT MOREEE<333
1 decennium geledensnel veder!
1 decennium geleden