9 ~ Bird
Wordt ze door dit hoofdstuk in jullie ogen al wat gemener? :'D
Sorry dat deze trouwens zo kort is, maar ik kon dit stukje niet nog langer rekken.
Sorry dat deze trouwens zo kort is, maar ik kon dit stukje niet nog langer rekken.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Haa, nu wordt ze wel duivels, ja! xd Ik ben benieuwd of ze in de rest van het verhaal nog erger wordt. (:
1 decennium geledenGO TANYA!
1 decennium geledenNiet om het een of het ander, maar hoe gemener je haar maakt, hoe meer ik haar ga mogen. Geweldig, aan dit verhaal was ik zeker toe
Ze zou misschien wel bij Voldemort gepast hebben, ja, maar aan de andere kant is het ook weer zo dat ze het hoofd van alle Dooddoeners op hol zou hebben laten slaan, waardoor ze afgeleid raakten en zwakker waren, en daardoor door Harry Potter himself helemaal in pan zouden worden gehakt.
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ze vooral moet doorgaan met vogeltjes doormidden snijden. Misschien moet ze zelf maar eens een soort Dooddoenerleger aanmaken, en dan iedereen uitroeien die geen Zwadderaar is. Dát zou echt lekker ziek zijn (dan ben ik natuurlijk veilig, aangezien ik een pureblood Slytherin ben )
Lucifer is eigenlijk best wel een geweldig dier. Geweldig, in de zin van Tanya-geweldig. Mwahaha, go Lucifer!
Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd... wat niet helemaal de bedoeling is, natuurlijk. Dat kan natuurlijk niet, maar helaas was ik bij een vriendin aan het slapen, en naar een disco geweest, waar ik heb ontdekt dat die feesten TOTAAL niks voor mij zijn. Wat een herrie draaien ze daar, zeg. Het heeft geen inhoud, geen kloppende beat, geen melodie... En dat noemen ze muziek? Schande. Dat mag zichzelf geen muziek noemen. Eerlijk gezegd vind ik het niet eens het label "Herrie" waardig, zelfs daar staat het nog onder. Misschien "Lawaai dat niets toevoegd aan deze wereld" waaronder ook o.a. de mug staat.
Maar goed. Verder over jouw verhaal, ik mag niet afdwalen. Jaja, dit is weer een try tot een 20cm. reactie, die ik perongeluk één keer heb veranderd van webadres, waarvan ik dacht; SHIT NOU IS HIJ WEG?! maar hij is er nog (:
Maar ik weet niets meer te zeggen ): ik kan ook wel even over Annie beginnen, wat ik nu aan het kijken ben, maar dat heeft eigenlijk helemaal geen verbond met jouw verhaal, dus staat dat een beetje raar. Sorry trouwens als hier spelfouten in staan, zoals ik al zei, ik ben een film aan het kijken terwijl ik typ (:
Iig, snel verder <3
O_____o
1 decennium geledenOmg??? Ik kan nog niet eens een vlieh doodslaan, en zij wil een levend vogeltje doormidden snijden??
Snel verder!!!
Ieuww
1 decennium geleden"Hoewel het eigenlijk wel leuker was geweest met een levend exemplaar."
Wat een ***wijf is dat?!
Sprakeloos.Ze is geen bitch, ze is geen kreng. Ze is gewoon duivels. Zij zou inderdaad bij Voldemort passen... Wie waren haar ouders eigenlijk? Dooddoeners, normale mensen? Dreuzels, misschien? Daar ben ik best nieuwsgierig naar, weet je.
ietsje gemener maar hoor...
1 decennium geleden