Foto bij 2 ~ Teachers

Even een aantal algemene vragen en opmerkingen beantwoorden. (:

1) "Waarom zit Albus in Zwadderich en Scorpius in Griffoendor?"
Omdat JK Rowling het zo heeft bedacht. ^^
Dat heeft ze ooit eens laten weten in een interview. Ik probeer me zoveel mogelijk aan haar versie te houden, dus vandaar deze indeling die nogal vreemd lijkt. Maar ik vind het eigenlijk wel leuk dat Albus in Zwadderich zit, en ik heb hem dan ook een rolletje gegeven in dit verhaal. Dat zullen jullie nog wel zien. :Y)

2) "Ik haat Tanya!"
Nou, dan zijn we het eens. Ik mag haar namelijk ook niet, haha. (:

3) "Ik vind Tanya geweldig!"
Dat is natuurlijk ook goed. :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Tuala

    Nou, dan zijn we het eens. Ik mag haar namelijk ook niet, haha. (:
    Haha, ik dacht dat je ging zeggen "geef haar kans" ofzoiets, maar nee hoor. :'D Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Jiles

    Hahaha zij is echt zo leuk!
    Ik ben benieuwd hoe ze het gaat aanpakken!
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    VERDER

    1 decennium geleden
  • Aerys

    I love it! <3
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Square zei:
    3) "Ik vind Tanya geweldig!"
    Dat is natuurlijk ook goed. :'D

    Mooi zo, want ik ben nu al haar grootste fan. Ik ben een beetje van de kwaden, denk ik. Go Team Voldemort en Team Tanya!
    NIEUWE LERAAR :9~!
    Ahw, zo lief dat Teddy een dochtertje heeft! Hoe heet ze? Is zijzelf ook een Transformagiër?
    "Deze trok meer mijn aandacht dan de eerstejaars die nog steeds gesorteerd werden door een vormeloze lap stof." -Hey, wel respect hebben voor die oude hoed! Volgens mij gaat die al een aantal eeuwtjes mee, geen wonder dat hij er zo uitziet. Zeker tegenover jou, met je magere 26 jaar.
    Ik begrijp trouwens niet waarom ze lerares is als ze haar baan zelf niet leuk vindt. Misschien wilt ze een ander vak geven, net als Snape? Dan zou je toch denken dat ze het schoolhoofd wel eventjes een knipoog kon geven en met een mierzoet stemmetje kon vragen of zij die baan mocht. Zo gooi je je charmes ook eens in de strijd.

    Ik ben nieuwschierig naar Albus' rolletje. Ik wil hem weten. Dus moet jij vlug doorgaan met schrijven, ja toch? Lijkt me wel zo logisch :Y)

    VLUGDOORGAAN!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen