Foto bij Don't touch her

Misschien zo nog een!!

Met een schok staan we stil. Ik zucht een keer diep, sluit mijn ogen en draai me dan langzaam om. Hij staat zo'n 5 meter bij ons vandaan, met een zelfingenomen grijns op zijn gezicht. "Dus toch" zeg ik. Richard lacht hard. "Ken je hem?" fluistert Mathijs verbaast. Ik knik. "Hij is mijn stiefvader" zeg ik. Ik voel Mathijs naast me verstijven. Richard komt op ons afgelopen en blijft voor me staan. "Fay" zegt hij en hij schud met zijn hoofd. "Je dacht toch zeker niet dat je gewoon weg kon gaan? Er hangen hier overal camera's" zegt hij en wijst naar een camera. Ik staar in de camera. Hoe kon ik zo stom zijn de camera's te vergeten? Richard lacht vals. Hij zet nog een stap dichterbij en aait met zijn hand over mijn wang. Ik deins achteruit en ik voel dat Mathijs zijn spieren aanspant. "Blijf van haar af" sist hij. Richard kijkt hem boos aan. "Wat wou je eraan doen?" vraagt hij vals. Mathijs laat zijn arm van mijn schouder zakken en doet een stap naar Richard toe. "Mathijs" fluister ik waarschuwend. Mathijs staat nu voor Richard. "Ik zei dat je van haar af moest blijven" zegt hij en hij geeft hem een duw. Ik zie Richard even wankelen maar snel vind hij zijn evenwicht terug. Kwaad loopt op Mathijs af en duwt hem hard naar achteren. Mathijs valt op de grond. "Mathijs!" gil ik. Mathijs staat weer op en strompelt naar Richard. Ik kan zo zien dat hij geen partij voor hem is. Mathijs werpt zich op Richard en samen vallen ze op de grond. "Fay! Ren!" roept Mathijs. Ik schud met mijn hoofd. "Nee!” gil ik en ik ren naar Mathijs en Richard toe. Ondertussen heeft Mathijs Richard al een paar klappen gegeven, maar Richard duwt Mathijs ruw van zicht af. Ik help Mathijs overeind. "Snotjoch!" schreeuwt Richard. Hij grijpt naar iets aan zijn broekriem. Verschrikt kijk ik naar het pistool in zijn handen. Hij gaat ons toch niet echt neerschieten? Ondertussen staat Mathijs weer naast me. "Waarom kijk je zo?" vraagt hij en hij draait zich om. Meteen is hij stil en ook hij staart verschrikt naar het pistool in Richards hand. Richard heeft zijn valse grijns weer terug gekregen. "Zo" zegt hij "Nu gaan jullie eens even goed naar mij luisteren."

Reageer (5)

  • MacGyver

    Steek dan je vinger in het pistool! Dat kost je alleen een vinger en dan kunnen ze, hem uitschakelen

    1 decennium geleden
  • Raveness

    Wat een klootzak!!!!!!!!!!!!!

    snel verder!!!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden
  • loveer

    NOOOOOOOOOOOOOODITKANNIET!!DITISVERSCHRIKKELIJK!MAARIKHADHETWELVERWACHT:(SNELVERDERI(flower)

    1 decennium geleden
  • Alissaatje

    Hij zit wel in het complot:O
    Niet liefxD
    Met geweer voelen ze zich ook altijd the best(puh)

    Snel verder, Please:9~(flower)

    1 decennium geleden
  • Dinnetje

    IKZEIHETIKZEIHETIKZEIHETIKZEIHET!!!!!
    WHAHAHAHAHHAHAHA IK HAD GELIJK!!!!

    SNel verder(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen