Foto bij Dag 5

Hallo allemaal en welkom bij de 5e daily show. Lis,Kelly en Kayleigh zijn nog steeds genomineerd. Gister in de tussenstand stond Lis ver voorop met 61% en stond Kayleigh achter met maar 12%. Maar wat is de tussenstand nu Lis staat nog steeds bovenaan met 59%. Kelly staat met 26% op plaats 2 en nu met 15% staat Kayleigh nog steeds achter maar er is nog een dag dus stem op je favoriet. Gister drukte Kelly voor het geheim van Angel zij dacht dat zij een relatie had met Stella wij weten dat Stella's geheim is dat ze een tweelingzus in de geheime kamer heeft. Maar dat weet zij niet we gaan naar het huis waar de uitslag gaat plaatsvinden.

Wil Angel naar de kamer van de waarheid komen. . Alweer zij Lucien . Ahmed en Samira zaten te praten over haar. Ze moet wel erg vaak naar de kamer van de waarheid komen he. Nu word er voor het eerst een geheim van geraden en precies van haar. In de kamer van de waarheid mocht Kelly 5 vragen stellen aan Angel. Vraag 1: Heb je ooit sex gehad met een vrouw. Antwoord Nee. Vraag 2: Heb je ooit sex gehad met een man. Antwoord Ja. Vraag 3: Heb je ooit Lesbische gevoelens gehad. Antwoord half om half: Vraag 4: Ooit een relatie gehad met een man langer dan 2 jaar: Antwoord: Nee. Vraag 5: Geloof je in de ware liefde antwoord Ja. Kelly zijn al je vragen beantwoord. Ja Dan mag Angel de kamer van de waarheid verlaten. Kelly zeg nog een keer wat je denkt dat het geheim van Angel is..Ik denk dat Angel een relatie heeft gehad met Stella. Kelly je mag de kamer van de waarheid verlaten.. Bewoners binnen 10 seconden verzamelen op de bank. Kelly probeerde het geheim van Angel te raden. In de kluis van Angel zit 6000 euro in de kluis van Kelly 5000. Kelly jouw poging om het geheim van Angel te raden is onjuist. Jij geeft 2500 euro aan Angel.

Morgen in de daily show komt er voor het eerst een groepsmissie.
Hoe vinden jullie dat Kelly een geheim probeerde te raden slim of juist niet zet het in een reactie.

Reageer (3)

  • CareFree

    Tja, dat is nogal dom. Alsof je het nu al kan weten

    1 decennium geleden
  • Pia

    Niet echt slim, het is pas de 4e/5e dag dus dan is de kans groot dat je het fout hebt..

    1 decennium geleden
  • BakeOff

    Pff gewoon niets raden dan houw je lekker je geld dus ze was een beetje dom bezig XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen