Foto bij 5.2

©bubbless

Justin Drew Bieber
Ik lachtte evil in mezelf. Die uitdrukking op haar gezicht was echt geniaal. Serieus, ik had er een foto van moeten maken. Ik deed gauw de deur open voor de rest van ons groepje. 'Hay' 'zei Celine, 'Waar is Ariane, ik heb een noodgeval.' En met die woorden rende ze de trap op. 'Okee..' zei Chaz en hij sloeg zijn armen over elkaar. 'Het duurt dus nog wel even voor we gaan vertrokken.' maakte Ryan zijn zin af. Ik schudde mijn hoofd. 'Tragisch man.' Chaz en Ryan knikte beiden. 'Jep Tragisch.'

Een halfuur later kwamen de twee meiden naar beneden. Helemaal klaar voor de avond. Ryan keek grijnzend naar Celine en Chaz keek grijnsend naar mij. 'Dude, stop met staren.' beval ik hem. De meisjes zagen er heel mooi uit, dat was niet te ontkennen. Alhoewel ik ze beiden nog maar heel kort kende, was het net als met Chaz en Ryan. Alles ging gewoon heel gemakkelijk, alsof ik ze al jaren kende. Snel propte ik wat dollar biljetten in mijn broekzak en trok de voordeur open. 'We gaan!' gilde ik naar mijn moeder en trok toen de deur achter me dicht.
Kenny had een taxi laten komen en hij zou ons op de hoek afzetten, zodat er niet moeilijk zou worden gedaan over het feit dat ik dé Justin Bieber was. Het zou alleen ons ticket naar binnen zijn, want officieel mochten ze er niks over zeggen als er een beroemdheid binnen was. En als ze hun mond open zouden doen, zou Kenny hem wel dichtslaan, ghehe. Ariane frummelde zenuwachtig aan haar donkerblauwe jurkje, ze droeg geen hakken maar had er lichtblauwe vans onderaan gedaan, omdat dat blijkbaar makkelijker is als je aan het dansen bent. Bah. Waarom zijn hakken zo onhandig maar wel zo mooi. Echt hoor, als het aan mij lag, en ik de keizer van de wereld zou zijn, zou ik alle vrouwen dwingen hakken te dragen. Maar dan eerst hakken vinden die geen pijn aan je voeten doen. Jammer genoeg zou ik nooit keizer worden, maar het was toch leuk om er over te fantaseren. Celine keek naar Ariane en trok haar wenkbrauwen naar me op. 'Wat heb je gezegd?' zei ze geluidloos. Ik haalde mijn schouders op en keek onschuldig. Ariane was inderdaad veel stiller dan normaal, misschien kwam het omdat ze nog nooit was uitgeweest in zo'n club waar we nu heengingen, maar ik denk niet dat dat het was. Mijn mond vormde een klein o'tje. 'Ik snap het al.' mimede ik naar Celine en ze sloeg haar ogen ten hemel. 'Wat dan?' Ik grijnsde, 'Ik heb haar zenuwachtig gemaakt.' Haar ogen wilde weer gaan rollen maar in plaats daarvan schopte ze me tegen mijn schenen. 'Au!' klaagde ik, 'Valsspeler.' Celine grijnsde tevreden en stak haar tong uit. Waren zij en Ariane stiekem familie ofzo? Ze hadden echt precies dezelfde trekjes. De taxi stopte en Enthousiast kwam ik eruit als eerste. 'BAM!' klonk er en ik stootte mijn hoofd tegen deurpost waardoor ik met mijn gezicht op de stoep viel. Gelukkig kon ik me nog met mijn handen tegenhouden en schaafde ik niet heel mijn gezicht open. Celine en Ariane kwamen giechelend uit de auto. 'Grootse entree Justin,' plaagde Ariane, 'Ja, wilde je voor ons de rode loper eerst nog uitrollen?' ging Celine verder, en ze liepen samen arm in arm over de stoep. Ryan en Chaz keken me grijnzend aan. 'Geniaal Justin.' 'Ja, je zou vaker voor tapijt moeten spelen.' en ze liepen achter de meisjes aan. Kenny hielp me overeind en klopte mijn kleren af. 'Je ziet er nog steeds goed uit hoor JB. Go get her.' En met die woorden stapte hij achterin de taxi, nu mij verbijsterd achterlatend. Goh, ik kreeg spontaan medelijden dat ik Ariane dat gevoel had gegeven. Ik schudde mijn hoofd om de verwarring weg te krijgen en rende toen achter de rest aan.


Een lekker lang tussen hoofdstukje ^^
Laat even een kudo + reactie achter, het is een hele kleine moeite en je maakt ons er heel blij mee<3
Xliefs

Reageer (11)

  • Lrxx

    hahaha vet lullig als je valt in t openbaar, kben eens n auto uit gevallen omdat ik in de gordel bleef hangen met mijn hakkenschoenen, dus die moet Keizer Justin I dan ook maar uitvinden.. Hakkenschoenen die nergens blijven haken..
    SNEL VERDERRRR:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen