38.
Justin Drew Bieber
Boos en teleurgesteld reed ik terug naar huis. Ik had echt gedacht dat Rose mij ook leuk vond. Niet dus. We hadden nu drie keer met elkaar gezoend en alle drie de keren had ze me daarna afgewezen. De eerste twee keer door me weg te duwen en de derde keer door gewoon - alsof het de normaalste zaak van de wereld was - te zeggen dat ze even wilde weten of ze nu echt wat voor me voelde. Ik had ook gevoelens hoor! Ze dacht alleen maar aan haarzelf en haar probleempjes. Woest sloeg ik even met m’n vuist tegen het dashboard van de auto aan. ‘FOCK, AUW.’ Vloekend reed ik de oprijlaan van ons huis op en parkeerde de auto. ‘Hee, lieverd.’ Groette mam me toen ik binnenkwam. Ik mompelde iets terug en rende toen zo snel mogelijk naar boven voor ze nog meer aan m’n hoofd ging zeuren over vanalles en nog wat. Ik plofte op bed neer en zuchtte diep. Mijn mobiel trilde. Ik keek op het scherm en zag dat ik een sms’je van Rose had gekregen. Ik twijfelde even of ik het sms’je moest openmaken maar besloot uiteindelijk toch om het niet te doen en ik gooide m’n mobiel aan de kant. Gelukkig ging ik over een week alweer op tour. Nouja, het was niet echt een officiële tour maar dan had ik weer allerlei afspraken, interviews en optredens en zo. Dan had ik in ieder geval afleiding en hoefde ik ook niet steeds aan Rose te denken, omdat ik wist dat ik dat anders wel zou gaan doen en dan hoefde ik haar ook een tijdje niet te zien. Weer hoorde ik m’n mobiel afgaan. Zuchtend pakte ik hem op en weer zag ik dat het Rose was. Opnemen of niet? Ik twijfelde even en schudde toen m’n hoofd. Nee. Ik gooide m’n mobiel weg, per ongeluk net iets te hard, waardoor hij tegen de muur aanklapte en toen in stukken op de grond viel. Goed zo Justin, dat kon er ook nog wel bij. Ik pakte de stukken op en keek of er nog iets te redden viel maar het was hopeloos. Hij was gewoon kapot. Dat werd dus een nieuwe. Achja, ik wilde toch al een nieuwe halen en een ander voordeel was dat ik dan ook een nieuw nummer kreeg en ik dus ook geen last meer had van Rose.
sorry, beetje saai en slecht deel maar dan weten jullie in ieder geval hoe justin zich nu voelt...
EN VROLIJK PASEN IEDEREEN :'D
Reageer (13)
verder verder verder !!
1 decennium geledenverdr!
1 decennium geledenFFAKKK NEEE. AAAA JUSS HEEFT WEL GEVOELENS. (aaa)
1 decennium geledenaaahew, zo zielig. ):
1 decennium geledenmeeeeeeeeeeeer !
1 decennium geleden