Foto bij 5.1

©xjustAgirlx

Ariane Granger
'OMG!' Gilde ik blij. 'Wat?' zei Justin chagerijnig, 'heeft je nieuwe vriendje weer gereageerd?' Ik grijnsde en schudde mijn hoofd. 'Ik heb iets gewonnen.' Hij richtte meteen zijn hoofd omhoog, 'Wat dan' hij kwam nieuwsgierig naar me toe gelopen. 'Een jaar lang SNOEPJES VOOR IN DE MELK.' 'WAUW!' Schreeuwde hij, en begon in het rond te dansen. 'Oja, en de nieuwste blackberry.' hij haalde zijn schouders op. 'EEN JAAR LANG SNOEPJES!' schreeuwde hij weer en hij begon een of andere indianendans om me heen. Ik stond vrolijk op en begon mee te dansen. 'Wat is hier aan de hand?' vroeg mijn vader. 'Ik heb een jaar lang SNOEPJES VOOR IN DE MELK GEWONNEN.' Krijste ik tegen mijn vader. Hij sloeg zijn handen voor zijn oren en keek me aan alsof ik geschift was. 'Ik dacht dat je Justin aan het vermoorden was.' Hij haalde zijn schouders op en liep weer naar beneden. 'Zo, en nu jouw bed.' ging ik verder op een eerder gesprek. Justin haalde zijn schouders op. 'Boeien, ik slaap nog wel een nachtje bij jou. We moeten gaan.' Ik zette boos mijn handen in mijn zij. 'Ik heb geen zin om nog een nacht misbruikt te worden als teddybeer.' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'Na vanacht denk je daar misschien wel anders over.' En na die woorden liep hij naar beneden, mij verbijsterd achter latend, om de deur open te doen voor Chaz, Ryan en Celine die ons kwamen ophalen.


kort stukje, sorry!
Waaah ik heb een nieuwe laptop gekregen en ben er zo blij mee ;D
en van Steven (de vriend van mijn nicht) een spongebob snoepjes telefoon.. Awesome :')
You know what to do ^^

Reageer (12)

  • JelenaB

    <333

    1 decennium geleden
  • badgucci

    verder!(flower)

    1 decennium geleden
  • xMaaikee

    PLEASE DOE FF EEN LANG STUK (A)?

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    Dat is eng, ik kan me zijn toon al helemaal voorstellen:|xD
    Verder(flower)(H)

    1 decennium geleden
  • Octopussy

    en nu begint 'ie eng te doen. o.O
    na vanacht denk je daar misschien wel anders over ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen