Foto bij #68

Lucy
Toen we thuis kwamen waren Ashley en die Jan-Boudewijn inderdaad op Ashley’s slaapkamer. Mama riep naar boven dat ze even beneden moesten komen en even later kwam Ashley de woonkamer binnen gevolgd met haar nieuwe vlam waarschijnlijk. Ik keek de jongen een beetje spottend aan. Hij was echt een gigantische Justin Bieber look-a-like. Een beetje te overdreven als je het mij vroeg. Hij had het zelfde kapsel als Justin maar het stond gewoon nergens naar omdat hij slag in z’n haar had. Hij stelde zich aan me voor. ‘Hai, ik heet Jelle.’ Zei hij. Ik keek de jongen onbegrijpend aan. ‘Ik dacht dat je Jan-Boudewijn heette?’ vroeg ik. Ashley begon te giechelen. ‘Dat was een grapje.’ Zei ze. ‘O.’ HAHA, wat grappig. NOT. Ik knikte en stelde me toen ook voor. Ashley keek me even trots aan, blij dat zij ook zo’n vriendje als mij kon krijgen. Ha, een fake Justin Bieber was toch echt niet iets om trots op te zijn. Ik vond hem niet eens knap. Hij had een beetje een raar gezicht en zijn ogen stonden scheel. ‘Hij is het neefje van Michiel, Lucy.’ Zei Ashley opeens. Mijn mond viel open van verbazing. ‘Wát zeg je? Het neefje. Van Michiel? Die ene Michiel.’ Ashley knikte grijnzend. ‘Ja, die ene Michiel waar jij aardig lang mee hebt gehad.’ Ik schudde even ongelovig m’n hoofd. Dat was niet zo heel leuk. Wat zeg ik? Dat was verschrikkelijk. Zo werd ik alsnog familie van Michiel als ik niet uit keek. Ik mocht die Jelle nu al niet meer, vooral omdat het nu familie was van Michiel. ‘Nou, ik ga naar boven. Ik ben kapot.’ Zuchtte ik en ik liep de trap op.


haha, oké. nou wordt het misschien best wel voorspelbaar. haha. maar misschien ook niet.

Reageer (18)

  • xAbigaill

    Moet jij niet even verder gaan schrijven ofzowwe (H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Dapnh

    Veder x?

    1 decennium geleden
  • swagbieber

    Ga je nog verder? <3

    1 decennium geleden
  • jokaloka

    verder?

    1 decennium geleden
  • Mind

    Veder?
    Nieuwe abo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen