nog een stukje, reactie+kudo zou ik heel erg lief vinden <3

'wat doe jij hier Draco?' vroeg ik lachend aan hem. 'kan hetzelfde aan jou vragen' zeik hij en glimlachte terug. 'mmm...laat me eens denken, het is warm weer, de zon schijnt en ik ben op het strand,, wat zou ik toch kunnen doen hier. 'hij deed net alsof hij heel erg aan het nadenken was 'zwemmen'zei hij lachend 'ja, ik ben hier aan het zwemmen.'zei ik een keek even rond. zo af en toe kwam er een golf aan, omdat we best ver van het strand af stonden waren ze best groot en moest ik gaan springen om niet onder water te komen, gelukkig kwamen ze maar heel af en toen. weer sprong ik even omhoog en lande weer zacht met mijn voeten op het zand. mijn zonnebril had ik nog steeds op, wat niet zo'n slim idee was, wnt hij was helemaal nat. 'zou u me misschien willen vergezellen tijdens het lunchen? vroeg hij me erg beleeft 'maar natuurlijk, beste Draco.'zei ik lachend en liep met hem me het water uit.
eenmaal bij Jennif er Lisette stopte ik ' jongens, ik ben eventjes weg oké?' ze kenen niet op en uiteindelijk vroeg listte 'waarom?' en keek op. haar ogen stonden groot toen ze Draco zag en tikte Jennifer aan. 'wat?!' vroeg ze geïriteerd, en keek toen ook op. ook zij keek verbaast. ' ik ga eventjes met Draco weg oké?' vroeg ik en keek haar met een waarschuwende blik aan. beide herstelde ze hun gezicht, en keken weer normaal. 'ja, veel plezier' zei Jennifer, maar je hoorde een vreemde klank in haar stem. we liepen weg maar ik vroeg me de hele tijd af waarom ze iets tegen Draco hadden...






Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen