Foto bij ~055~

Voel je bedreigd, ik geef geen waarschuwingen meer...(6)

Mary Brooks

Een paar dagen later

Ik zit naast Jennifer, we hebben toverdranken en Sneep is weer eens Griffoendors aan het pesten. Ineens herinner ik me zijn bijnaam “Secretus” of “Secreetje”, ik schiet in de lach en doe mijn best “Secretus” niks te laten merken. Maar het is al te laat, hij loopt wantrouwig op me af.
‘Wat is hier zo leuk?’ zegt hij en kijkt mij en Jennifer omstebeurt aan.
‘Binnenpretje.’ mompel ik en probeer niet te lachen.
‘Wilt u dat misschien delen met de rest van de klas?’
‘Nee, anders had ik het wel hardop gezegd.’ Meteen heb ik spijt van mijn woorden. Waar kwam dat nou weer vandaan? De Griffoendors doen hun best hun lachen in te houden, maar dat is al snel afgelopen als Sneep in het wilde weg strafpunten begint te geven.
‘En jou…’ hij wijst naar mij. ‘Zie ik na de les wel.’
Als de les is afgelopen, pak ik langzaam mijn spullen en wacht tot iedereen het lokaal uit is. Alle Griffoendors die langskomen geven me een blik vol medelijden. Als het lokaal leeg is sta ik op en loop naar het bureau van Sneep waar we een afspraak maken wanneer ik mijn strafwerk kom maken, (Oke, aangezien ik alleen met belachelijke aantallen zoals 10.000 strafregels kan komen, ga ik niet zeggen hoeveel strafregelsxD). Dat gaat me een hele zondag kosten.


Reageer (12)

  • SuperrrLouis

    zielig...
    nu kan ze zeker niet mee met fred :[
    ik heb trouwens een kuikentje tot fred gedoopt, zo'n ding voor pasen (geen egte) en eentje george :D
    verder!
    X

    1 decennium geleden
  • Ziyi

    Verder <33

    1 decennium geleden
  • Collinsx

    snel verder :D

    1 decennium geleden
  • Meile

    Ahh arme Mary xD
    Gauw verder <33

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snle verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen