Foto bij Pictures

Beetje kort, sorry!!
Vanavond komt er geen nieuwe, ik heb een sweet 16 van een vriendin!!
Ik vind jullie reacties trouwens echt super lief!!<3

Hijgend en puffend tijger ik door de schacht. Ik ben onderweg nog maar één luchtrooster tegengekomen maar dat rooster zat vastgeroest, dus kon ik het niet openmaken. Ik kruip een hoek om en zucht opgelucht als ik licht zie. Ik tijger naar het luchtrooster toe en kijk naar beneden. Zo te zien is dit een werkkamer. Er staat een bureau en een computer. Ik draai de schroeven uit het rooster een laat me naar beneden zakken. Ik zoek op het bureau naar iets waarmee ik mijn handboeien los kan maken, maar ik zie zosnel niets. Dan pas kijk ik de kamer rond. Zodra mijn blik op de muur valt stokt mijn adem.
De wand hangt vol met foto’s. Foto’s van mij. Het begint met baby foto’s , foto’s van mijn eerste schooldag, foto’s van mijn verjaardagen, foto’s van de verhuizing, foto’s van mij en mijn scooter en zelfs een foto van mij en Mathijs, arm in arm liggend in mijn tuin. Bij de foto’s staat aantekeningen, namen, data en pijlen naar andere foto’s. Verbaast draai ik rond in de kamer. Alle wanden hangen vol met foto’s. Wat is dit? Waarom hangt mijn hele leven aan deze vier muren? Er is maar een foto waar ik niet op sta. Ik loop naar de muur en trek hem eraf. Ik druk een kus op de foto. Mathijs lacht heel schattig op de foto. Ik stop hem in de zak van mijn trainingbroek. Dan loop ik naar de deur. Gelukkig zit hij niet op slot. Langzaam open ik de deur en kijk ik de gang op. Niemand. Ik glip de gang op en loop op goed geluk naar rechts. Plotseling hoor ik stemmen. Ze komen mijn kant op. Snel draai ik me om en begin te rennen. Ik ren de gang door totdat die doodloopt. “Shit” fluister ik. Ik ren een stukje terug en trek een willekeurige deur open. Snel ga ik naar binnen en sluit zachtjes de deur. Met een bonzend hart leun ik tegen de deur. Dan pas kijk ik waar ik ben. Ik sta in een schemerige gang, verlicht door kaarsen die aan de muur hangen. In de gang is het koud en vochtig. Er waait een koude wind en ik krijg kippenvel. Plotseling hoor ik een geluid. Ik zet mezelf af van de deur een pak een kaars van de muur. Dan begin ik te lopen, in de richting van het geluid.

Reageer (9)

  • Meathoriel

    HET IS DR VADER!!!! ik weet t zkr!!

    1 decennium geleden
  • loveer

    Noooooooooooo :O:O:O:O Snel verder!! (flower)

    1 decennium geleden
  • laraleentje

    o h m y g o d.
    ik dacht al 'alsjeblief alsjeblief stop niet met dit stukje'
    en ineens stopt het :l
    v e r d e r
    asjeblief ;(
    xx

    1 decennium geleden
  • PinkxMuffin

    omg omg omg!!!
    zowiezo Mathijs, dat geluid!!!
    jesjesjes, 10 windjes in een ... FLES!
    xD

    Alsjeblieft snel verder...
    Maar ook veel plezier bij je vriendin! :D
    Maar ik verwacht morgenochtend als ik opsta,
    een nieuw hoofdstuk,
    want anders weet ik je wel te vinden! muhahaha!
    Sorry,
    fantasie sloeg op hol... xD

    Maar wel snel doorschrijven he? :P

    (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Alissaatje

    Hmm,(A)
    Snel verder(flower)

    Ik weet even niks anders te zeggen:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen