@Maritt Overbeek


"Nou, super leuk dat jullie er waren! Als je zin hebt weer eens te komen ben je helemaal welkom!" Pattie en Justin staan samen bij de deur als ik en mijn moeder naar buiten lopen. "Ja, jullie heel erg bedankt voor de gezellige avond! Kom maar een keertje gezellig bij ons eten anders." zegt mijn moeder, terwijl we de auto in stappen. "Doei doei!" roept Justin, en hij knipoogt nog even naar me. Voor morgen hebben we alvast afgesproken, en ik kan nu al niet meer wachten! We gaan gezellig een ijsje halen en daarna gaan we naar een pretpark ergens hier in de buurt. "Vond je het gezellig met Justin en Pattie?" vraagt mijn moeder als we onderweg naar huis zijn. "JAAAAAA!" roep ik blij terug, en ik zet de radio wat harder. Justin heeft me weer helemaal opgebeurd, en ik voel me meteen weer een stuk opgeluchter. En mijn nieuwe telefoon krijg ik al over een paar dagen! "OH OH DIT LIEDJE IS LEUK!" Ik jengel mee met het nummer Price Tag van Jessie J. en B.O.B. Niet dat ik de tekst zo goed ken ofzo hoor, maar het liedje is gewoon zo leuk! "Maritt doe eens niet zo hyper! Mijn god, wat gebeurd er toch met je als je in de auto zit!" Lachend zet Kate de radio wat zachter maar snel draai ik hem weer harder. "PRICE TAAAAAAG! It's not nana de money money money, we don't need the money money moneyyyy!" "Maritt je kent de tekst niet eens! Leer eerst de tekst voordat je met een liedje meezingt! Hahhahaha!" zegt mijn moeder weer, maar ik houd stug vol. "Neheee! Ik zing gewoon lekker mee ookal klopt de tekst niet!" Uiteindelijk geeft mijn moeder het dan toch op en zegt ze: "Oke oke, maar we zijn er." Voordat ik nog kan protesteren drukt ze de radio uit en stapt uit. "Ik haaat jou." mompel ik uitdagend, in de hoop dat ze het gehoord heeft, maar helaas reageert ze er niet op. "Kom Maritt, moet je voor na de vakantie nog huiswerk maken?"

WOEHOEEEEEE<3 Onze juf is bevallen van haar baby! Het is een jongentje met de naam Tim (: DOET ME DENKEN AAN TIM VAN XFACTOR EN DIE IS HOOOOOOTTT<3 Maar natuurlijk is Justin hotter (flower) xx

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen