4.5
Ariane Granger
'Pliewiep.' klonk mijn sms-toon uit mijn blackberry. 'Yes,' mompelde ik en opende het snel. 'Kap met staren naar je mobiel XJustin' Ik keek geïrriteerd op, 'Hoe kom je aan mijn nummer?' 'Van Chaz.' 'Chaz, je zei dat je dat nummer niet aan hem ging geven.' Hij haalde zijn schouders op, 'Ik ben omgegkocht.' Ik zuchtte, 'Ik vertrouw je nooit meer.' zei ik dramatisch. Ryan sloeg me tegen mijn hoofd en tilde me toen ineens over zijn schouder. 'Wa.' bracht ik geschrokken uit. 'Ik ga je ontvoeren.' En hij rende de gang op met mij over zijn schouder. 'Wowow!' gilde ik bang want de vloer leek steeds dichter bij te komen. 'ARIANE!' Hoorde ik een wel hele bekende stem roepen, 'CELINE?' Ik maakte een hele spastische beweging en rolde van zijn schouders af, met een klap op de grond.
Ik wreef met mijn hand over mijn hoofd en keek verbaasd naar het groepje mensen dat om me heen stond. Hoe bezorgd ze net ook keken, toen ik omhoog keek begonnen ze allemaal keihard te lachen. 'Rot op.' mompelde ik en probeerde op te staan maar ik wankelde en viel bijna meteen weer op de grond. 'We hebben de alien uit haar verjaagd.' schreeuwde Chaz, en hij maakt een vreugdedansje. 'Niet weer Chaz' klaagde Ryan en hij pakte mijn hand en trok me overeind. 'Sorry!' Hij knuffelde even en liet me toen los waarna hij de hand van Celine pakte. Bijna spontaan begon ze stralen. 'We kunnen gaan.' riep Justin, die uit de studio kwam lopen. 'Wat is er met jou gebeurd?' Ik wilde mijn mond open doen, maar Kenny kwam snel aan lopen. 'Gaat het?' vroeg hij bezorgd en hij klopte op mijn schouder. Justin stak walgende zijn tong uit en deed of hij kotste. 'Mag ik weer rijden?' vroeg ik smekend. Justin maakte een schamper geluid. 'Shawty alleen als je je rijbewijs nu in Amerika gaat halen en niet in Polen.'
yaaaaay, meer dan 100 abo's<333
om het te vieren help ons naar die top<3 Dat is like het geweldigste wat er zou bestaan
Xliefs
Reageer (10)
yeaaaayy me likees<33
1 decennium geledensnel verduuuur(flower)
snel verder:D:D
1 decennium geledenverderr <3
1 decennium geledenghehe, Polen.
1 decennium geleden