Foto bij ~052~

Toetsweek voorbij!(yeah)

Mary Brooks

Als ik bij het ontbijt aankom, zie ik dat er maar één tafel gedekt is waar de leraren en leerlingen aanzitten. Ik ga naast Hermelien zitten, die me meteen uitgebreid bedankt voor haar cadeau, een Luxe Adelaarsveer. Ik begin aan een uitgebreid ontbijt, terwijl ik nerveus wacht op de uilenpost. Ik kijk de tafel rond, er zit bijna niemand. Iedereen is natuurlijk naar huis voor de kerst. Perkamentus pakt een knalbonbon en kijkt naar Sneep, die hem met een dodelijke blik aanpakt. Er valt een heksenhoed met een gier erop uit die Perkamentus meteen vrolijk opzet. Ik doe er ook een paar met Hermelien tot de uilenpost komt. Een uil (zie plaatje) landt bij mijn bord en blijft zitten als ik de brief heb aangepakt. Ik maak de brief open.

HALLO,
MIJN NAAM IS SAM.
WIL JIJ MIJN BAASJE ZIJN?


Staat er als ik eindelijk het ongelofelijk lelijke, onleesbare handschrift heb ontcijfert.

Nou, je hoort het, of leest het eigenlijk, maar dat maakt niet uit want je weet wel wat we bedoelen, toch, ik ga van deze brief gewoon één hele lange zin maken, maar wat je dus moet begrijpen is dat hij van jou is en hij heet Sam en dus enne verder weet ik niet wat ik nog ik deze zin kan zetten… o, maar nu willen wij natuurlijk ook wat terug, wij verwachten namelijk hééél veel brieven van jou!

XXX
JaynAy


Jaynay? Jay en Ay, Jennifer en Anne. Ik kijk even naar het uiltje dat inmiddels mijn ontbijt aan het eten is.

Ps. Vind je niet dat wij ongelooflijk goed zijn in met het handschrift van een uil schrijven?

Ik kijk even naar het gekrabbel. Echt geweldig…
Van Ron krijg ik nog een brief van Fred en George met een overdreven beschrijving van hoe verschrikkelijk het leven zonder mij wel niet is.
Ik besluit iedereen een brief terug te sturen en vanmiddag nog even naar Hagrid te gaan om hem zijn cadeau te geven. Ik hoop maar dat hij niet weer gaat huilen…


...(6)

Reageer (25)

  • Muze

    cute!

    1 decennium geleden
  • LikeAwesome

    aaw, dat is echt schattig! ik wil ook een uil

    1 decennium geleden
  • SweetTooth

    Verder, leuk dat ze een uil heeft gehad :)

    1 decennium geleden
  • LzzyHale

    oehh sexy (A)

    1 decennium geleden
  • xBatman

    Veder.. anders blijft Voldie toch maar bij mij (puh)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen