Foto bij Dag 2

Vandaag in de uitzending wat moet Angel in de kamer van de waarheid en met wie gaat Kelly nog meer vrienden worden.

Hallo allemaal welkom bij dag 2 van Secret Story gister moest Angel naar de kamer van de waarheid komen. We gaan het meteen zien op naar Portugal. Angel je krijgt van mij een geheime missie jij zogenaamd doen alsof je je lens bent verloren en aan iedereen vraagt of ze helpen zoeken. Als er minimaal 5 bewoners mee helpen zoeken dan verdien jij €1000 zo niet dan verlies je €1000. Heb je het begrepen . Ja ik heb het bergepen. Angel je mag hier met niemand over praten ook niet wanneer de missie is afgelopen je mag de kamer van de waarheid verlaten. Angel verliet de kamer en Kelly vroeg meteen wat ze moest doen. Niks zei Angel droog. Angel zat in de slaapkamer toen ze met haar missie begon. Oh nee en zie knielde op de vloer. Wat doe jij nou vroeg Samira. Ik ben mijn lens help even zoeken. Samira kroop ook over de vloer Kelly lachte maar ging niet helpen zoeken. Ahmed helpte ook snel. Franklin en Tessa volgde ze moest nog een iemand hebben die ging helpen. STEFAN riep Tessa Stefan kwam ook aangerend en ging ook zoeken. Angel dacht yes. Angel had "zogenaamd" haar lens gevonden en ging naar de wc. De bewoners gingen naar slapen.

Het was zondag en de bewoners werden wakker. Dit keer was het de beurt aan Rutger om het ontbijt klaar te maken. In de nacht hadden Stella en Bella voor het eerst gewisseld. Bella kwam als laatste aan tafel en keek verlegen maar acteerde heel goed. Stella had haar verteld dat ze vrienden wou worden met Sander. Dus dat ging Bella. Kelly praatte weer met Noah in de slaapkamer. Ik ga binnenkort op de rode knop drukken voor het geheim van Angel of van Stella ik denk dat Angel een relatie heeft met Ahmed of Stella heeft een relatie met Sander zei Kelly. Noah zei daarna voor de grap misschien heeft Stella wel met Angel hahaha. Kelly nam dat serieus en ging daar diep over nadenken.

Morgen de nominaties en zijn er nog mee cleu's in het huis?

Reactie's

Reageer (3)

  • Pia

    Hahahaha gauw verder!

    1 decennium geleden
  • CareFree

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Emrys

    Cool (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen