4.3
Justin Drew Bieber
'Ariane, wáár ben je ooit geslaagt voor je rijbewijs.' gilt Ryan als we weer een scherpe bocht naar links nemen. Kenny zit haar nog steeds verbaasd aan te kijken, ik denk dat hij óf stomverbaasd is óf verliefd. Ik hoop stomverbaasd. Chaz en ik houden ons vast aan de portieren, omdat we bang zijn dat we eruitgaanvallen ofgewoon een heel zwaar ongeluk krijgen. Maar als Ariane plotseling op de rem trapt schieten we alsnog met ons gezicht tegen de scheidingswang. 'Jij, mag noooit meer rijden!' zegt Ryan, met de nadruk op het woordje nooit. Ariane grijnst. 'Hoezo niet? Zo rijd ik altijd?' 'Hoe kan jij nog leven?' zegt Chaz verwonderd en dan betrekt zijn gezicht. 'Je bent echt bezeten hé?' Ze rolt met haar ogen trekt haar schoenen weer aan en stapt uit de auto om onze portieren open te gaan maken. Het linkerportier gaat langzaam open en daar staat Ariane met haar lange benen gestoken in ontzettend hoge pumps en de chaffeurspet. 'Het is net alsof ze ons komt redden uit de hel en dat we nu in de hemel terechtkomen.' mompelt Chaz. 'Kom er dan uit?' zegt Ariane lachend. Ik stap eerst af en trek meteen de capuchon over mijn hoofd en zet de zonnebril op. Ten eerste het is hartstikke druk in deze straat en ten tweede ik heb geen zin om aan mensen uit te leggen waarom Ariane mijn chaffeur is. Kenny pakt zijn chaffeurspet weer af van Ariane samen met haar mobiel waar hij snel zijn nummer in programmeert. Ariane kijkt verbaasd toe als hij snel zit te typen op haar mobiel. 'Eh, mag ik mijn mobiel terug Kenny?' Hij knikt en knipoogt dan naar haar, waarna ze een gek gezicht trekt. 'Vergeet het maar Kenny.' zegt Chaz hardop. 'Ze is bezeten.' Kenny rolt met zijn ogen en gaat weer in de Limousine zitten, zodat hij het ergens veilig kan parkeren. Ik kan het echt niet laten, maar ik sla mijn hand weer om de heupen van Ariane. Ze kijkt me eerst geïrriteerd aan maar als ik haar smekend aankijk, lacht ze en slaat haar arm ook om mij heen. 'Weetje Justin,' zegt ze als we de studio inlopen, 'Ik begin je steeds aardiger te vinden.' Ik trek mijn wenkbrauwen op, 'Hoezo?' 'Heb je gezien hoeveel leuke jongens er hier rondlopen zonder apensmoel of kikkergezicht?' Ze laat me los en loopt voor ons uit de hal door. Van verschillende kanten klinkt gefluit en gejoel en Chaz slaat zijn hand voor zijn gezicht. 'Ze trappen er allemaal in, ze trappen er allemaal in.' 'Jij of ik?' vraag ik Ryan. 'Allebei.' We heffen onze handen en geven een tegelijkertijd een klap tegen Chaz zijn hoofd.
WAUW nog twee abo's en het zijn er 100 ((: en dan is het feeeest ^^
amazing!
er zijnn twee dingen waar jullie ons blij mee kunnen maken <33
Reageer (10)
OMG ALSJEBLIEFT ; IK BEN VERLIEFD OP DEZE STORY, SCHRIJF VERDERRRRR. (L)
1 decennium geledenudoudoudoo; ik geef je een kudo(:
verder,verder,verder!!!!
1 decennium geleden
1 decennium geledenNou hier is de reactie waar ik je vast blij mee maak.
Snel verder bitte.
snel verder:D:D:D
1 decennium geledenhahah leuuk <333
1 decennium geledenecht een superverhaal
snel verder <33