4.2
justin Drew Bieber
Het was me nog nooit opgevallen hoe lang Arianes benen waren. Ze liep achter ons arm en arm te huppelen met Chaz. Jordan had afscheid van ons genomen omdat zijn 'oma in het ziekenhuis lag.' Yeah sure, hij kon gewoon het aanblik van Ariane haar benen niet aan. Nou, dan zou ik me nu dus ook onder stenen moeten verstoppen? Nee, want ik ben een dappere gorilla aapmens die zijn terretorium verdedigt. Oké dit ging te ver, ik begon Ariane's theorie te geloven. Nadat we het volgende blok hadden geloven stond Kyle, mijn bodyguard voor een gigantische limousine. 'O MY GOD!' gilde Ariane en ze rende zo snel ze kon op haar hakken naar de auto. Ze aaide hem en keek er vol aanbidding naar. Ik lachtte en deed de deur voor haar open: 'Stapt u in mevrouw.' Ze rolde haar ogen. 'Maar hij is je bodyguard, dus officieel moet hij de deur openhouden.' Kyle keek haar lachend aan. Haar ogen begonnen ineens te glinsteren. 'Mag ik rijden?' Kenny's mond viel wijdopen en hij begon te stamelen. 'Wat.. Maar..' ze knipperde met haar ogen en tikte op zijn schouder. 'Astjeblieft Kenny? Astjeblieft.' Ze keek haar smekend aan en legde haar slanke hand op zijn schouder. 'Dan krijg je een cadeautje.' Ze beet op haar lip alsof ze, als ze niet mocht rijden dood zou gaan. Kenny keek haar perplex aan en gaf haar de autosleutels. 'YIPPIE.' gilde ze en ze rende naar het voorportier. 'Wat een vrouw.' mompelde Kenny en Ryan begon keihard te lachen. Chaz gooide het portier open en stapte angstig in. 'We gaan allemaal dood.' zei hij steeds. Ariane gooide haar pumps op de voorbank en zette de chaufeurpet op haar lange blonde haren. Ergens deed ze me denken aan Britney Spears in de klip Womanizer. Maar dan jonger en leuker. Kenny zat nog steeds perplex naar haar te staren en te mompelen 'Wat een vrouw.' waardoor Ryan steeds een lachkik kreeg. Ze draaide zich om: 'Gordels vast, we gaan vertrekken.' en ze trapte het gaspedaal in waardoor iedereen naar achteren schoot. 'We gaan allemaal dood.' herhaalde Chaz.
STAKING
kidding, maar we hebben het morgen druk, dus alleen als er veel reacties en kudo's zijn schrijven we er twee
OJA
en we hebben 95 abo's: werk ons naar de 100 people
Xliefs
Reageer (10)
HAHAHAHA.
1 decennium geledengeniaal
'We gaan allemaal dood'
'Wat een vrouw'
'We gaan allemaal dood'
'Wat een vrouw'
ik zie het serieus al helemaal voor me xd
Hahha hoop dat ze straks niet dood neer vallen door haar rijkunst
1 decennium geledenWE GAAN ALLEMAAL DOOD.
1 decennium geledengeweldig hoofdstuk <3
1 decennium geledensnel verder
hahaha fucking grappig x'D
1 decennium geleden