Foto bij Shit

Sorry voor het korte stukje, maar het is leuker zo, het tweede deel komt zo dus niet getreurd!!

Met een kloppend hart rij ik over de weg. Het is pas 6 uur en er is bijna nog een verkeer op de weg, maar bij elke auto die me passeert hou ik mijn adem in. Ik heb het gevoel dat er in koeienletters IK HEB GEEN RIJBEWIJS op het busje geschreven staat. Ik sla een bospad in. “Over 2 kilometer heeft u uw bestemming bereikt”zegt de Tomtom. Ik kijk om me heen of ik al een huis zie, maar ik rij midden in een bos. Ik besluit het busje aan de kant te zetten om niet te veel op te vallen. Ik parkeer het busje en stop de Tomtom in mijn zak. Ik klim uit het raam en haal mijn been open aan een stuk glas. “Shit”vloek ik en ik kijk naar mijn been. Er zit een grote scheur in mijn broek en over mijn been loopt een dikke rode streep. Ik veeg het bloed eraf en begin te lopen. Het pad loopt heuvelopwaarts. Plotseling sta ik aan de rand van het bos. Voor me ligt een groot groen grasveld en in het midden van het grasveld staat een groot oud huis. Het ziet er een beetje griezelig uit. Ik ga achter een struik zitten en staar naar het huis. Dan word ik boos op mezelf. Heb ik me zo gehaast om hier achter een struik te gaan zitten wachten? Ik sta op en speur het grasveld af. Niemand te bekennen. Halverwege het grasveld staan een paar bosjes. Ik besluit de gok te wagen en sprint er zo hard als ik kan naartoe en laat me op mijn buik vallen. Ik ga weer op mijn hurken zitten en begin te rennen. Op dat moment gaat de deurklink van de deur naar beneden. “Shit”fluister ik en ik sprint weer terug naar de bosjes. Net op tijd laat ik me erachter vallen. Ik gluur naar de deur. Er komt een vrouw naar buiten. “Is daar iemand?”vraagt ze. Ze loopt de tuin in, mijn kant op. Ik druk me zo plat als ik kan tegen de grond en hou me zo stil mogelijk. “Is daar iemand?”vraagt de vrouw weer. Ze kijkt rond en draait zich weer om. Opgelucht blaas ik mijn adem uit, maar op dat moment komt er een geluid uit mijn zak. “U heeft uw bestemming bereikt”zegt de Tomtom. De vrouw draait zich weer om en loopt naar de bosjes toe. “Ik dacht al dat ik wat zag”zegt ze en ze trekt me aan mijn arm omhoog.

Reageer (4)

  • Alissaatje

    Stomme Tomtom(puh)
    Kon die zijn tetter nou weer niet houden(A)
    Snel verder, please(flower)

    1 decennium geleden
  • loveer

    Ooooooh kutkutkut tomtomtomtom!!! Snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • Raveness

    Oh fuck, waarom moeten dat soort dingen het altijd verpesten is he je mobiel niet doet je TOMTOM het wel :S

    1 decennium geleden
  • Dinnetje

    OMGOMGOMG, ik haat die mevrouw en ja die fucking stomme TOMTOMTOMTOMTOTM> FACK

    Snel verder(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen