Foto bij 3.3

© xjustAgirlx

Ariane Granger
Met hangende schouders en mijn hoofd naar beneden sjok ik over de straat. Van mijn vrolijke ochtendhumeur is echt helemaal niks meer over. Als ineens bumpy ride vanuit mijn broekzak klinkt, vis ik er snel mijn blackberry uit en neem de telefoon op. 'Met Ariane.'
'Hee schatje met Celine.'
'Hee.' zeg ik tam en ik hoor Celine zuchten aan de telefoon.
'Wat is er gebeurd?' Ze klinkt bezorgd, 'Je hebt toch niks gedaan waar je spijt van krijgt?' Ik schud mijn hoofd, al weet ik dat dat zinloos is, want we zijn aan de telefoon.
'Ik vertel het thuis wel,' beloof ik, 'Kom je asjeblieft langs?''
'Sorry, liefje, ik heb over tien minuten een date met Ryan, daarom belde ik je. 'Oke is goed, ik vertel het je morgen dan wel.' Zucht ik.
'Have fun!' 'Sterkte Ariane! Kus!' 'Kus!' zei ik rustig. Snel stopte ik mijn mobiel weer in mijn broekzak en slenterde naar huis. Ik drukte op de bel en Justin kwam aanlopen in zijn trainingsbroek. 'Jij bent vroeg terug.' zei hij, 'Kon hij niet zoenen?' Ik kon mezelf niet inhouden, echt waar, ik kon er echt niets aan doen. KLETS klonk er en mijn vlakke hand had zijn wang geraakt. Ik zei toch dat ik hem zou slaan als hij iets verkeerd zou zeggen? Nouja, ik heb me iniedergeval aan mijn belofte gehouden. 'Au! Waar slaat dat nou weer op.' 'Op je wang.' Antwoord ik boos. 'Wat is jouw probleem Ariane?' zegt Justin boos terug. We kijken elkaar even woedend aan en dan zak ik door mijn benen en begin te huilen. 'Vrouwen,' Zucht Justin en hij gaat naast me op de stoep zitten en slaat een arm om me heen, 'meisjes zijn vreemd.'
----
Oké ik ben absoluut nieeet tevreden over dit stukje, daarom zal ik er vandaag nog ééntje plaatsen. Sorry dat het zo saai is. <3
wauwwauwwauw! meer dan 70 abo's <3 echt fantastisch <3
blijf vooral kudoen en abo'en en reacties blijven geven want dat maakt ons echt heeel erg blij <33
Xliefs<3
OJA op het profiel van justAgirl komt een pol of we moeten overgaan in de justin pov, reageer daar over op <3

Reageer (11)

  • Wasilewski

    (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • romybuddha

    PAASHAAS IS WEL TEVREDEN (baby) EN HELEMAAL MET HET FEIT DAT JE ZO NOG EEN GAAT POSTEN

    1 decennium geleden
  • Heureusse

    love it<3
    snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder:D:D

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    LOVEE IT SO MUCH<33
    woeeh ik heb een date met ryan ^^
    verduuuuuur(flower)
    is wel een goed stukje!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen