Foto bij 008.

Sorry, ik heb "de" scène niet beschreven omdat ik dat gwn niet kan, hehe ;d

'Hier wou ik altijd al eens heen, Jack.' Mompelde ik als hij zijn handen weg haalt voor mijn ogen. 'Het emirates.' Grinnikt hij fier. Ik liep als een klein kindje richting het midden van het veld en begon spontaan pirrouette's te draaiden. Ik lachte alsof het de eerste keer was dat ik mijn pointes aan trok. Jack kwam mijn richting uit gelopen en nam me bij mijn middel waardoor we beiden vielen. 'Je leeft echt voor het dansen hé?' Ik legde mijn armen onder mijn hoofd en kroop wat dichter bij Jack. 'Hmm, ik heb niet veel anders, ik kan ook niet veel anders.' Hij speelde wat afwezig met mijn haar terwijl ik naar de sterren keek. 'Je kan alles, Abigail, als je het wilt en vooral jij kan dat.' Ik glimlachte en draaide me om zodat ik op mijn buik lig. Mijn handen gaan even door het gras terwijl ik voel hoe Jack elke beweging die ik maak in zich opneemt. 'Staar niet zo.' Mompel ik. 'Ik kan niet ophouden.' Hij maakte me elke keer aan het lachen, ieder zinnetje dat hij zei deed me sowieso glimlachen vanbinnen uit. Ik voelde hoe hij zijn handen op mijn heupen legde en mij zo op hem trok. 'Zozo, Jack. Plannen?' Hij grijnsde waardoor ik onmiddellijk ook weer begon te grijnzen. Ik kwam subtiel wat dichter en voelde hoe hij zijn zachte lippen op de mijne plante. Zijn lippen waren al snel niet meer zo zacht en alles vloeide over tot een passionele, ruwe tongzoen. Zijn hand lag op mijn heup en kroop stilletjes aan onder het stof van mijn topje. 'Jack, niet hier.' Ik probeerde hem van mij af te duwen, maar speels draaide hij ons om zodat ik op het groene gras terecht kwam. Zijn ogen stonden groot en hij trok een veels te schattig pruillipje. 'Waar dan wel?' Mompelde ik en legde pestend mijn vinger op mijn lip en 'dacht' na. 'Kleedkamers.' Mompelde hij en trok me recht. Hij duwde zachtjes op mijn kont zodat ik voorliep. Glimlachend zocht ik door de gangen naar de kleedkamers, terwijl Jack me steeds meer en meer pestte. Hij schoof mijn spaghettibandjes naar beneden, drukte kusjes op mijn schouders speelde met mijn haar. 'Ja-ack, waar zijn die verdomde kleedkamers nou?' Hij nam m'n hand en trok me de eerst volgende deur . 'Pestkop.' Mompelde ik en zag hoe hij richting de douches liep. 'Je houdt van spelletjes.' Zei hij vast besloten terwijl het water al helemaal over hem liep. 'Je hebt geen andere kleren bij?'
'Droogt wel.' Hij kwam naar me toe en trok me mee de douches in. Ruw, maar toch langs de andere kant zacht en passioneel drukte Jack zijn lippen op de mijne. Zijn hand schoot van onder mijn topje recht naar mijn kont waarna hij de bandjes van mijn topje zachtjes over mijn schouders deed. 'Ik ben niet van porselein.' Mompelde ik geirriteerd door zijn veels te zachte handelingen. Op dit moment was ik opzoek naar passie, ruwheid, Jack. Ik voelde hoe Jack zijn ogen op mijn topje was vastgeprint. Hij scheen helemaal door omdat het wit was. Om zijn blik te laten afwenden trek ik snel mijn topje over mijn hoofd en al snel vervolgde zijn tshirt ook. 'Je bent mooi.' Grijnsde Jack als hij de twijfeling in mijn ogen zag. 'Naast jou niet meer, Jij bent perfect. Per-fect.' Hij schudde lachend, maar afkeurend zijn hoofd.

Reageer (2)

  • Heretics

    Oh oh. Jackje toch. :9~

    1 decennium geleden
  • Konoplianka

    Ik word fan van Jack door jou verhaal._O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen