Foto bij Hoofdstuk 6.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • RVertonghen

    Zijn auto is echt heel vet, zo’n typische voetballer auto, een sportwagen.

    Ghehe, weetje. Dan moet hij hem niet in de prak rijden zoals Cescie deed.. -evil laugh-(clown)

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    En als ze dan niet mee mag, dan staat ze er zo bij: (no_chears)..
    Lucky June dat ze wel mee mag.. Nu staat ze er zo bij: *O**O**O**O*

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    We gaan met een groepje uit, heb je misschien zin om mee te gaan?’ vraagt Jack. ‘Ja, lijkt me leuk. Als de rest dat ook goed vindt’ zeg ik

    Nee natuurlijk vind de rest het niet goed.. Wie wil er nou op stap met een engerd en een moordenaar? Niemand dus(bat)

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    Ik zie Nick maar voordat ik tegen Lien kan zeggen waar Nick is, is ze al naar hem op weg zonder doei te zeggen. Nu zit ik hier helemaal alleen, als een of andere engerd.

    Dan past ze dus bij Jack.. Zij is een engerd, hij is een enge moordenaar! Passen goed bij elkaar_O__O_(headbang)

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    ‘Een enge moordenaar’ zeg ik. ‘Fout’ zegt Jack terwijl zijn handen van me ogen afhaalt. Ik sta op en kijk hem recht aan. ‘Jack, je bent een moordenaar geworden’ grinnik ik.

    Jack is echt wel een enge moordenaar! Want dat gaat er binnenkort dus ook fout! Jack gaat haar vermoorden!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen