Foto bij 3.1

bubbles = ThunderShot is nog een justin Bieber verhaal begonnen: Intoxicated

Ariane Granger
Als Justin wakker word heeft hij een blauw oog. Oké dat is niet waar, maar in mijn dromen had hij wel een blauw oog. In mijn fantastiën bedoel ik. Verdorie het klinkt allemaal zo raar. Ik droom NIET over Justin en ik FANTASEER al helemaal niet over hem. Soms, misschien, in geweldadige zin. Maar bijna nooit. Ik werd wakker en keek opzij. Bieber was gestopt met zingen en sliep nog met zijn mond open. Snel stapte ik uit mìjn bed en rende naar de badkamer om te gaan douchen. Zogauw als de hete stralen uit de douche kwamen en op mijn rug vielen kwam er een tevreden glimlach op mijn gezicht tevoorschijn. Als ik een halfuurtje later uit de badkamer kom met een handoek om mijn lijf en een handoek op mijn hoofd ben ik weer net zo vrolijk als voordat Justin er was. Voorzichtig huppel ik over de gang, omdat ik bang ben dat mijn handoek naar beneden gaat vallen en dat is absoluut Nìèt de bedoeling. Stel je voor dat ik hier ineens naakt kom te staan. Wat zou mijn vader zeggen. Bah, niet over nadenken Ariane. Snel loop ik door naar mijn kamer en vis een setje ondergoed uit de kast. 'Hee schoonheid.' 'Waaaah! OGEN DICHT!' 'Je hebt toch een handoek om?' 'OGEN DICHT!' gilde ik. Hij deed zijn handen voor zijn ogen. 'WAAG HET NIET OM TE GLUREN.' Snel ging ik achter de deur staan en trok mijn slipje en bh aan. Zo, dat maakte me niet uit als iemand het zag. 'Mag ik weer kijken.' vroeg Justin en ik kon de grote grijns om zijn lippen zien. 'Liever niet, maar als je je echt niet in kan houden..' Snel haalde Justin zijn handen weg en keek waarderend naar het setje. 'Doe normaal Bieber.' waarschuwde ik hem. 'Ik heb een zwarte band in yiu yitshu.' 'What the fuck is dat nou weer.' 'Een vechtsport.' Hij rolde met zijn ogen en kwam ook uit mijn bed. Hij droeg nog steeds alleen maar een short en hij slofte wankel naar de badkamer. Voordat hij terug kon komen, trok ik een jurkje aan waarvan het rokje tot mijn middel blauw was en het bovenkantje wit met een paar blauwe streepjes. Eronder deed ik mijn ballerina's en omdat het de zon scheen en het vandaag vijfentwintig graden zou worden deed ik geen vestje over het jurkje zonder mouwtjes aan. Ik keek tevreden in de spiegel en begon mijn haar te stijlen. Ja, jullie denken nu natuurlijk dat ik dit voor Justin doe, maar dat is absoluut niet zo. Stel je voor dat Jordan vandaag weer langskomt. Ik zuchtte zwijmelend. Na een halfuurtje was ik wel weer mooi genoeg en begon ik mijn geduld te verliezen. Misschien moest ik hem zelf maar uitnodigen. Mijn blackberry trilde net op dat moment en ik kwam een berichtje van Jordan binnen. 'Bios om drie uur?' Gillend rende ik door het huis en kwam een aangeklede Justin tegen. 'Wat heb jij?' zei hij verbaasd. 'Ik heb een date met Jordan!' gilde ik en begon weer rond te rennen. Ik zag hem een vies gezicht trekken en met zijn hoofd schudden. 'Wat heb jij nou weer?' vroeg ik verbaasd. 'Niks, ik mag Jordan niet zo, hij is meer een vriend van Chaz en Ryan.' Ik keek hem aan en begon toen weer te gillen.
----
come on, zoveel vragen we toch niet? Neem even die moeite lieve abo's <3 Reageeeer<3
© xjustAgirlx
Intoxicated
Wij eisen reacties anders gaan we in staking :Y)
Xliefs

Reageer (20)

  • xBarcelona

    Hahahaha me likees! (:
    snel verduuuuuur<333

    1 decennium geleden
  • iHeartBiebs

    justin is gewoon Jaloers

    1 decennium geleden
  • Uneventful

    jordan? NEE JUSTIn tsss -.-

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    verdeeer <3

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen