3.0 Down To Earth
Ariane Granger
In mijn warme lange flannellen pyama met snoopy erop. Mooi niet dat ik ooit nog in een kort broekje zou slapen zolang hij bij mij woonde. Hij keek een beetje teleurgesteld maar wees toen naar twee gele gevalletjes op mijn nachtkastje. 'Waar heb je oordopjes voor nodig?' Hij trok zijn wenkbrauwen op en wees naar de gele dingetjes. 'Ik kan het echt niet aan als ik nog een nacht langer jou steeds hoor zingen.' Hij grijnsde en begon zich om te kleden. Snel ging ik in bed liggen, deed de dopjes in en sloot mijn ogen. 'Ariane?' 'Ja?' 'Je oordopjes werken niet zo goed.' Ik opende mijn ogen en schrok me te pletter toen hij ineens boven me hing. 'Rot op Bieber, ik ben gewapend.' Hij lachtte, trok weereens zijn wenkbrauwen op en klom toen van mijn bed af. 'Weltrusten.' 'Rot op Justin/' waarom liet hij me niet gewoon met rust. Voor de tweede keer vandaag sloot ik mijn ogen en liet me meeslepen door de alles verdovende slaap.
Van een harde WHAM werd ik wakker. Ik ging rechtop zitten in bed en keek geschrokken om me heen. Justin lag op de grond in het puin van zijn oude ikea bedje. Hij had een schram op zijn arm en keek met wijdopgensperde ogen naar de troep om hem heen. 'Godverdomme!' schreeuwde hij, en hij sloeg met zijn hand op het hout, waarna hij begon te kermen van de pijn. Ik giechelde en kwam uit bed. 'Was jij niet godsdienstig jongetje?' 'Nog een woord en ik sla je voor je kop met dit stuk hout.' Ik rolde met mijn ogen, iets dat ik de laatste twee dagen echt constant deed, en stak toen mijn hand uit om hem overeind te helpen. Voordat ik de kans had om te vragen wat we nu gingen doen, liep hij langs me heen en klom in mijn bed. 'WAT DOE JE!' zei ik boos. Als er iemand op de grond gingen slapen was hij dat. 'In je bed liggen, ik wil slapen.' 'En ik dan?' 'Het is een groot bed hoor.' Ik keek naar mijn bed dat de tussenmaat was van een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed. Ik klom erbij in, trok de deken naar me toe en ging op het uiterste randje liggen. 'Stel je niet aan, ik doe niks hoor.' Hij schoof naar me toe en sloeg zijn arm om me heen. 'Backoff Bieber.' Hij grinnikte en schoof weg. Ik sloot mijn ogen en probeerde weer in slaap te vallen. Maar nog geen minuut later begon de hel weer. 'Baby, baby baby ooh.' Ik propte mijn hoofd onder mijn kussen en probeerde niet te luisteren. 'Justin ik wurg je.' mompelde ik. Een hees gegrinnik klonk van de andere kant en het gezang ging verder. 'You know you love me, I know you care.'
Abo's <3
er is ons iets opgevallen, namelijk dat onze hoofdstukken heel vaak gelezen worden, maar dat we heel weinig reactie enzovoort krijgen.
Het is maar zo'n kleine moeite om even te laten weten wat je ervan vind, dus neem gewoon even die tijd. Jullie vinden het toch ook prettig als jullie verhaal reacties krijgt?
61 abo's WAUW!
--
Reageer (15)
Echt weer zo geniaal!
1 decennium geledenHAHAHAHAH IK MOET GWN ZO ERG LACHEN XDXD
1 decennium geleden'' Baby baby ooohhh'' in zn slaap zingen. '' Baby baby shut upppppp''
leeeeeeeuk hoor ik ga verder lezen en neem abo
1 decennium geledenzo mooi en ik hou genees van Jb maar vandeze storie wel
1 decennium geledenik ben het helemaal eens met Dakotafann
1 decennium geledensnel verder