Foto bij Shame

En we switchen weer terug naar Fay!!

Ik ben al een half uur naar mijn telefoon aan het staren als me plotseling iets te binnen schiet. Richard was beneden toen Mathijs belde! Dus dan kan Richard nooit iets met Mathijs gedaan hebben! Meteen schaam ik me omdat ik Richard verdacht heb. Omdat ik hem niet aardig vind heb ik hem meteen verdacht. Ik bijt op mijn lip. Gelukkig heb ik het niet aan de politie verteld! Stel je voor dat ze Richard verhoord hadden en hij er helemaal niks mee te maken had. Aan de ene kant ben blij dat Richard er niets mee te maken heeft. Ik woon gelukkig niet met een ontvoerder samen. Maar als Richard Mathijs niet heeft, wie dan wel?

Ik ben op weg naar huis. Ik mag gelukkig weer gewoon op de scooter en wordt niet elke keer gebracht en gehaald van school. Ik gedachten verzonken rijd ik over de weg. Plotseling komt er een auto recht op me af rijden. Nog net kan ik hem ontwijken. Van schrik zet ik mijn scooter aan de kant en draai me om. Welke idioot rijd er op mijn weghelft? Maar dan schrik ik me dood, de auto heeft zich omgedraaid en komt in volle vaart op me af rijden. Snel geeft ik gas en ontwijk de auto. Weer komt de auto op me af rijden. Ik aarzel geen moment en draai het gas helemaal open. Welke gek heeft het op mij gemunt? Met een kloppend hart rijd ik over de weg. De auto op mijn hielen. “Shit!” vloek ik. De auto is veel sneller. Snel schiet ik het fietspad op, maar de auto gaat me gewoon achterna. Snel kijk ik achterom, de ramen van de auto zijn geblindeerd zodat ik niet kan zien wie er in de auto zit. Ik kijk weer voor me. Waar moet ik heen? Plotseling schiet er een konijn over de weg. Ik rem en mijn voorwiel blokkeert. “Shit!” roep ik weer. Ik vlieg over mijn stuur heen en zie de grond steeds dichterbij komen. Op het moment dat ik op de grond val wordt alles zwart.

Reageer (5)

  • mayalovess

    Sorry dat ik nu pas reageer!
    het verhaaal is echt heel erg moooi(L)

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Ze moet Richard niet vertrouwen!! Hij heeft vast vqn die mensjes die bij Mathijs komen!!
    En hij zat gewoon in die te enge auto met te enge gast!!!

    Snel veder! Want ik wil Fay en Mathijs terug!!

    1 decennium geleden
  • Alissaatje

    Hmm, stom konijn(puh)
    Ik wil weten wat er met haar gaat gebeuren(A)
    Snel verder please(flower)

    1 decennium geleden
  • loveer

    noooooooooooooooooooooooo :O nou moet je er sws nog eentje posten vanavond!!! (flower)

    1 decennium geleden
  • Dinnetje

    OMGOMGOMG!
    WAAAAAAAAROM? Ben je gek ofzo! je bezorgt me een hartaanval! Dit iiiiissssss zo neit grappig!
    TOch vind ik Richard niet aardig. het is vast een van die aanhangers ofzo! hahaha.

    Snel verder, of anders!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen