sorry voor het lange wachten.

reacties (flower)

Het meisje met het bruingolvende haar; Hermelien, gooide me een zwarte mantel toe. Net zo'n mantel die de paar mensen die ik vanochtend gezien had aanhadden. 'Trek aan, we gaan zo eten' en weg was ze. Ik keek om me heen, niemand te zien. Hoe werkte dit ding? ik prutste er een beetje mee maar kon het gedeelte waar je je hoofd door moest steken niet vinden.

Maar toen er dagen voorbij waren kende ik het gat in het schort al, en kende ik de weg al. Over het dolbezaaide trappenhuis. Ik wist hoe het werkte, hoe van alles werkte. Ik kon als een van de allerbeste vliegen, en kende alle toverspreuken uit mijn hoofd. Ik had alles van de lichtroze kant gezien, maar nog niet van de zwartrode... Het lijkt allemaal helemaal geweldig; lekker rondvliegen op je bezemsteel, lekker veel Cupcakes toveren... Maar zo werkt het niet, lieve mensen. Er zit nog veel meer achter. De duisternis. De man met de rare neus. Hij die niet genoemt mag worden...

by xKiss

Reageer (4)

  • Rubella

    Verderr <3

    1 decennium geleden
  • Noobpje

    voldermordt

    1 decennium geleden
  • marjorie

    NICE!!
    je schrijft echt heel erg goed hoor!! je moet echt geen reden hebben om onzeker te zijn want het is echt heel goed!
    ik heb een abo genomen en een kudo gegeven :)

    snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • Jiles

    De man met de rare neus! ^^
    Maar weer heel leuk!
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen