2.5
Ariane Granger
De rest van de middag aten we alle chips op en dronken drie flessen cola leeg, zodat we eigelijk boodschappen moesten gaan doen. Maar waar had je anders ouders voor? Jordan, Chaz, Ryan en Celine gingen om half zes naar huis, waardoor Justin en ik als enige overbleven. Wonder boven wonder hadden we de hele dag overleefd zonder ruzie te maken. Niet dat we al veel dagen samen hadden besteed, dit was de eerste. Maar het viel me mee. Toch kon niemand erom heen dat hij op een aapje lijkt. 'Zo..' zei hij, terwijl hij naar zijn schoenen keek. 'Wat zeg je ervan?' Ik rolde met mijn ogen en rende de kamer uit, zodat ik even muziek kon gaan luisteren in alle rust. Ik schopte mijn vans uit en ging op mijn bed liggen met mijn ipod oortjes in. Eindelijk, rust. Geen baby, geen Never Say Never, geen JUSTIN. Heerlijk. Ik zou het zelfs perfect kunnen noemen. Toen papa thuiskwam om zes uur voelde ik me alsof ik net een dag in de spa had gehangen, waardoor ik echt in een goed humeur was. Huppelend ging ik de trap af en sprong de laatste paar treden naar beneden. 'Justin! Ik ben ouder dan jij!' zei ik uit het niets. 'Huh?' hij keek op van een voetbalwedstrijd. 'Hoezo dan?' 'Nou ik ben jarig op veertien februarie en jij ergens in maart.' 'Ben je jarig op valentijnsdag?' Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ben jarig op mijn verjaardag.' sprak mijn wijze ik nog maals. Mijn vader lachtte en woelde door mijn haar. 'Mijn kleine meisje wordt over een half jaar zeventien. 'Haha! I am Bigger!' lachtte ik en rende rondjes om de bank heen. Daarna plofte ik zo ver mogelijk van hem weg op de bank en keek mee naar de wedstrijd. 'Hoeveel staat het?' voeg mijn vader '1-0 voor mij.' lachtte ik.
----
Shawties <3
wauw, dat we in zo weinig hoofdstukjes al zoveel abo's zouden hebben hadden we nooit verwacht. Het zou echt een persoonlijk record zijn als we de 100 zouden kunnen halen.
Kudo ons vandaag omhoog en dan volgen er vele stukjes<33
Xliefs<3
Reageer (8)
HAHAHA 1-0 voor mij!!
1 decennium geledenGENIAAL!
hahaha
1 decennium geledenwhaha dat laatste zinnentje is goed!
1 decennium geleden1-0 voor mij!
verder!
<3
gheheh, 1-0 voor mij xd.
1 decennium geledenHiii;D
1 decennium geledenevrderrr