2.3
Ariane Granger
Ik liep snel naar de keuken om te ontbijten voordat Celine zou komen. Net had ik een smsje van haar binnengehad, dat kortgezegd inhield dat ze niet kon wachten om te komen en Ryan weer te zien. Snel goot ik melk in een kom en pakte mijn gekleurde snoepjes om erin te doen. Maar de doos was leeg. Ik zweer het, gisteren was het pak nog zeker halfvol geweest. 'JUSTIN!' gilde ik. Hij stak zijn hoofd om de deur. 'Wat?' 'HEB JE MIJN SNOEPJES GEGETEN.' Hij knikte en liep weer weg. 'JUSTIN!' 'WAT!' 'WAAROM EET JE MIJN SNOEPJES OP!' 'OMDAT IK VAN DIE SNOEPJES HOUD!' Schreeuwde hij terug. Boos keek ik naar mijn kom melk en goot het toen maar in de gootsteen. Mooi niet dat ik kale melk ging eten. Blegh. 'Dan maar een stukje kaas.' zuchtte ik gepeinigd. Toen ik binnen kwam, zag ik Celine in de bank zitten. Of beter gezegd op Chaz. 'Hè' zei ik verbaasd, 'Waarom zit je nou op Chaz?' Ze keek me waarschuwend aan. 'Ohh!' riep ik, niet langer verbaasd omdat ik het al begreep. Ze probeerde Ryan jaloers te maken. 'Duh.' antwoordde ze. We knikten naar elkaar en ik nam plaats op de schoot van Jordan, die naar achteren leunden en zijn armen om me heen sloeg. Daarna keken Chaz, Justin en Ryan ons verbaasd aan. 'Waar hebben jullie het in godsnaam over.' klaagde Ryan. Ik knipoogde naar hem, 'Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag.' zei ik wijs. Justin rolde met zijn ogen en gooide me de controller toe. 'Laat maar eens zien hoe onze wijze vrouw kan racen.' Ik nam de uitdaging aan en versloeg hem met één rondje voorsprong. Zei ik al dat ik geniaal was?
--
Waauw, op de een of andere manier blijven er abo's bij komen<3
daar zijn we beiden echt blij mee<3
Als jullie ons nou de top in zouden kunnen kudoen
Xliefs<3
Reageer (7)
Love this story and love Ariane!!
1 decennium geledenIk mag haar<3
1 decennium geledenVERDEr<33
xxWiltedRose
ghehe, had ik al gezegd dat ik haar mag ?
1 decennium geledenhaha >.<
1 decennium geledengo go go!!
snel verder(A)