77* Be Careful
Allison Black
De rest van de dag brachten we samen door en toen ik om 10 uur naar bed ging omdat ik morgen gewoon weer naar school moest, ging Seth met me mee. Ik was de afgelopen 2 weken wel een paar keer 'thuis' geweest bij Bliiy en Jacob en ik had er ook al weer een paar keer in mijn eigen bed geslapen, maar niks kon dit overtreffen. Samen met Seth in één bed, zijn warmte voelen, zijn huid tegen de mijne. Hij wikkelde zijn armen om me heen en trok me met gemak tegen zich aan. Ik vond het fijn maar ik bleef met mijn gedachte bij het gevecht hangen. Wat nou als hem iets overkwam? Dan zou ik niet meer verder willen leven. Seth had, natuurlijk, door dat ik lag te piekeren dus hij vroeg wat er was. 'Ik ben bezorgd dat je gewond raakt,' fluisterde ik hem toe. 'Mij zal niks overkomen, dat beloof ik je. Ik ga nooit meer bij je weg,' stelde hij me gerust. Hij drukte een kus op mijn achterhoofd, omdat dat het enge deel van mijn hoofd was waar hij goed bij kon, en hij wenste me weltrusten.
Ik werd wakker van licht gestommel naast het bed. 'Seth?' vroeg ik schor. Hij draaide zich om en legde zijn hand plat op mijn wang. 'Ssssht, ik ga trainen. Ga maar weer rustig slapen,' fluisterde hij me toe. 'Doe voorzichtig,' zei ik hem nog. 'Altijd,' verzekerde hij me. En net voor mijn ogenleden dichtvielen, voelde ik nog dat hij een teder kusje op mijn mond drukte. 'Slaap zacht,' fluisterde hij me liefdevol toe en toen was hij weg.
Reacties? Kudo's?
Sorry dat het zo'n kort stuk is.
Reageer (23)
gecondoleerd(H)
1 decennium geledensterkte(flower)
aww!
1 decennium geledenarme jij!!
doe rustig aan met hoofdstukkies schrijven<333
Gecondoleerd meid.
1 decennium geledenEn het geeft helemaal niet dat het zo een kort stukje is, er zijn belangrijkere dingen at the moment voor jou.
En verder vind ik het een leuk verhaal/hfst/etc. en krijg jij zeker weten een kudo
Als ik nog geen abo had gehad, dan had ik er onmiddelijk 1 genomen
Gecondoleerd..
1 decennium geledenOh, het plaatje is echt schattig(flower)
1 decennium geleden& zo lief(H)
Verder(K)
Het spijt me echt dat je opa overleden is, veel sterkte!