Foto bij ~046~

Oke, het duurt langer om dreigementen te verzinnen dan om een hoofdstukje te schrijvenxD
Vinden jullie de hoofdstukjes te kort? Bedenk wel dat als ik ze langer moet maken ik er maar één of minder per dag op kan zetten, omdat ik dan de tijd moet vinden om lange stukken te schrijven...

Mary Brooks

’s Avonds ga ik niet eten, maar kruip meteen in bed. Hij kon toch niet zomaar ineens overlopen? Hij kan toch niet ineens besluiten zijn beste vriend te verraden? Maar ik weet dat dat niet waar is, ik heb het dit jaar al gezien. Angela heeft haar beste vrienden verraden door een dooddoener te worden. Als niemand het wilde geloven, hoe kan het dan zijn gebeurd? Ik wil niet geloven dat mijn vader een moordenaar is. Een verrader. Mijn moeder geloofde in zijn onschuld, moet ik dat dan ook niet doen? Tenminste totdat ik hem zelf heb ontmoet.
Gedachten razen door mijn hoofd, schuldig of onschuldig is de grote vraag.
Hoe kan hij niet schuldig zijn? Als hij de Geheimhouder niet was, maar dat was hij wel. Maar hoe kan ik Peter Pippeling in Zweinstein zien, op de kaart dan, als Zwart hem vermoord heeft? Misschien dat de kaart ook geesten laat zien. Dat Pippeling ons probeert te waarschuwen voor Zwarts. Dat hij Zwarts achtervolgt, vanwege zijn moord. Vanwege zijn verraad.
Ik lig al een paar uur zo na te denken. Als Jennifer en Anne binnenkomen, doe ik alsof ik slaap.
Al deze vragen maken me gestoord, ik heb afleiding nodig. Ik kijk op de klok, bijna middernacht. Als ik weer ga ronddwalen door het kasteel, heb ik echt een probleem als ik betrapt word. Zeker nu ik de Sluipwegwijzer niet meer heb. Ik besluit dat het slimmer is om te blijven liggen, en als afleiding denk ik maar aan Fred. Morgen kan ik weer op ziekenbezoek.

WAARSCHUWING: indien u deze pagina verlaat zonder een reactie en/of kudo achter te laten, ben ik genoodzaakt Aragog en zijn familie achter jullie aan te sturen én Omber op een bloeddorstige draak
Nog steeds mensen niet bang?

Reageer (35)

  • MacGyver

    Nee, ik ben nog steeds niet bang. Dus kom maar op! En als korte hoodstukjes betekent meerdere hoofstukjes op een dag, dan moet je vooral korte hoofdstukjes blijven schrijven

    1 decennium geleden
  • jma301295

    maak me niks uit of het nou een lang stuk is of een kort stuk.
    zolang het maar een stukje is:$

    weer een leuk stukje.
    vind spinnen niet eng hoor

    -xx-

    1 decennium geleden
  • jannekej

    nee ben niet echt bang.
    ze zullen waarschijnlijk banger voor mij zijn als ik voor hun xD.
    maar tog geef ik je een kudo en reactie gewoon omdat je verhaal goed is xD

    1 decennium geleden
  • RedxDevil

    Ik ben bang voor Aragog (Oom Herman, tante Petunia en neef Dirk zijn ook hele goede dreigmenten^^)
    Lief jou story <33

    1 decennium geleden
  • Fidem

    HALLO!!!! wat jad ik nou gezegd over niet dreien met spinnen....
    leuk stukje trouwens, maar het volgende hoofdstuk mag je met alles dreigen behalve met spinnen!
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen