ik hou van mijn abo's! (H)

Emily Juilliet Gray.

De avond vliegt voorbij en de week daarna ook, het is vandaag Chase’ sweet sixteen. In de afgelopen week heb ik zijn kleren gemaakt, ik had het ontwerp al. Maar de kleren moesten wel nog in productie. Nu ben ik bij Joy, we zijn ons klaar aan het maken voor vanavond. Ik ben me in mijn jurkje aan het hijsen terwijl Joy zich op aan het maken is. Dit word geweldig! Ik ben zo onwijs blij met mijn jurkje dat ik vandaag gekocht heb. Ik trek mijn zwarte hakken er onder aan en dan pak ik nog een leuk tasje in mijn handen en ik ben klaar – na 2 uur-. Ik bedenk me nu pas dat mijn schoenen misschien iets te druk zijn in verhouding tot mijn jurkje, en op het laatste moment ruil ik om met Joy. Joy is nu net klaar met d’r make – up en trekt nu haar jurkje aan. Zij heeft een zwart jurkje. Ook heeft ze kei gave sleehakken. Gewoon effen, zwart, met een blote teen. Die ik dus nu aan heb. We lopen naar beneden en niet veel later komt de limousine langs. Hij haalt ons op. Chase heeft besloten dat ik en Joy erin mochten, samen met een paar vrienden. Ik heb toch wel z’n kleren gemaakt. Lucky Me!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen